Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@02:13:55 GMT

گراميداشت ياد و خاطره شهدا در گيلان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۰۵۴

گراميداشت ياد و خاطره شهدا در گيلان

خبرگزاري آريا- يادواره شهدا در شهرستان هاي مختلف استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، يادواره 224 شهيد کوچصفهان و گراميداشت شهداي مدافع حرم در مسجد جامع اين بخش برگزار شد.
امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي در اين مراسم گفت : شهدا با ترسيم مسير عزت و سربلندي ، به ما آموختند که بايد براي حفظ آرمان ها و دستاوردهاي انقلاب از جان بگذريم و در مقابل استکبار و دشمنان کشور ايستادگي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامي با اشاره به توانمندي نيروهاي مسلح کشورمان براي دفاع از کيان ايران اسلامي تصريح کرد : آسمان ايران بهترين و امن ترين مسير عبور هوايي در خاورميانه است و 60 ميليون مسافر خارجي امسال از فراز ايران گذشتند.
حجت الاسلام والمسلمين حکيمي گيلاني امام جمعه کوچصفهان هم در اين مراسم گفت : يادواره شهدا بهترين فرصت براي تبيين روحيه ايثار و شهادت در جامعه است.
سرتيپ پاسدار سعيد جواني فرمانده قرارگاه فدک کشور در يادواره 38 شهيد دهستان خرارود سياهکل گفت : دفاع مقدس گنجينه ارزشمند انقلاب اسلامي براي حفظ روحيه ايثار و ظلم ستيزي ملت شريف ايران است و هرگز کمرنگ نخواهد شد.
يادواره گراميداشت شهداي حادثه اخير تروريستي سيستان و بلوچستان در رودسر برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين روحاني امام جمعه رودسر در اين مراسم گفت : نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران انتقام سختي ار عاملان اين جنايت خواهند گرفت و اين حوادث تاثيري در اراده پولادين مردم ايران براي مقابله با تروريست ها و دشمنان نخواهد داشت.
سردار باقرزاده فرمانده کميته جستجوي مفقودان ستاد کل نيروهاي مسلح در مراسم گرامي داشت سردار شهيد موسوي نخستين فرمانده سپاه رودبار و طلبه شهيد مجتبي انصاري در مسجد دوگاهه رودبار با اشاره به عاقبت انديشي شهدا براي صيانت از انقلاب گفت : همه بايد تلاش کنيم با صبر و پايداري جلوي توطئه هاي دشمنان را بگيريم.
سردار حمزه فلاح جانشين فرماندهي سپاه بيت المقدس کردستان هم در يادواره شهداي روستاي معاف امندان صومعه سرا گفت : ولايت مداري ، ايمان به خدا ، خودباوري و همت رزمندگان رمز پيروزي آنان در  دوران دفاع مقدس بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گراميداشت خاطره شهدا گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده آن شهید به نظام و انقلاب گفت: سردار شهید سیدمحمد حجازی سرباز مخلص انقلاب و نظام، و فردی دلسوز، متعهد و مطیع امر رهبری بود که با خدمت در عرصه های مختلف به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند بود.

سرهنگ حسین حق جو افزود: آن شهید با داشتن نبوغ فکری، مدیریتی و توانمندی در سازماندهی نیروها جزو اولین‌ها بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید حجازی به نحو بسیار خوبی در دوران کوتاه جانشینی نیروی سپاه قدس، آرمانهای حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و شهدای جبهه‌های مقاومت را در عمل دنبال کردند.

وی گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در تمامی سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد. 

سرهنگ حسین حق جو افزود: رشادت های وصف ناپذیر سردار سید محمد حجازی در نبرد با استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظام سلطه در منطقه، بی شک تمامی جبهه کفر را به ستوه آورده بود.

 

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان