Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج بر وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در برابر فشارهای دشمنان تاکید کرد و گفت: برای عبور از مشکلات اقتصادی و خنثی کردن دسیسه های دشمنان، همت مسئولان، تلاش و همکاری نخبگان و جوانان و مشارکت مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با تلاش و دلسوزی مسئولان و نخبگان بویژه جوانان مدبر و هوشیار می توان از مشکلات اقتصادی کنونی و تحریم ها با موفقیت عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بهره گرفتن از جوانان و دانشمندان برای رفع چالش های اقتصادی موجود بسیار راهگشاست، اضافه کرد: تکیه بر ظرفیت های داخلی و حمایت اقشار مردم، باید در دستور کار دولت و بخش های مختلف کشور قرار گیرد.
خطیب جمعه سنندج با بیان اینکه آینده ای درخشان در انتظار کشورمان است، افزود: وحدت ظاهری و درونی میان مردم و مسئولان در برهه های زمانی یک ضرورت است کما اینکه با وجود گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان انسجام ملی وجود دارد و دشمنان نتوانسته اند توطئه های خود را علیه نظام اسلامی عملی کنند.
ماموستا خدایی در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در هفتم اسفند و روز زن یادآور شد: زنان ایران اسلامی باید با الگوگیری از ام ابیها و تربیت فرزندانی صالح، به داشتن جامعه ای سالم و به دور از آسیب های اجتماعی کمک کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها به اهمیت ادای نماز در دین اسلام اشاره کرد و گفت: طبق فرموده پیامبر(ص) نماز معراج مومن است بنابراین مسلمانان باید نسبت به این امر اهتمام داشته و والدین، فرزندان خود را برای انجام این فریضه الهی سفارش و تشویق کنند.
به گزارش ایرنا، مسجد جامع سنندج که به مسجد دارالاحسان نیز شناخته می شود، یکی از بناهای مذهبی مهم دوره قاجاریه در این شهر است که بر اساس کتیبه‌ های موجود، در سال 1227 هجری قمری توسط امان الله خان اردلان والی کردستان ساخته شده است.
این مسجد که در ضلع شمالی خیابان امام سنندج و در بافت قدیم شهر قرار دارد، از لحاظ زیبایی و استحکام، کاشی کاری و خطوطی که بر سنگ های مرمر آن مشاهده می شود بسیار جالب و قابل توجه است.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه خطبه ها همت مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی