Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:19:56 GMT

امید به آینده؛ تاکید مهم رهبری در گام دوم انقلاب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۱۴۹

امید به آینده؛ تاکید مهم رهبری در گام دوم انقلاب

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز سوم اسفند، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: برطبق آیات قرآن کریم وارثان زمین صالحان و مستضعفان خواهند بود که این آیات اشاره به یاران حضرت مهدی(عج) دارد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) در سخنان متعددی بیان کردند که ما در انقلاب اسلامی با مقابله با ستمکاران می‌خواهیم زمینه حاکمیت و حکومت منجی عالم بشریت را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: براساس روایات معصومین(ع) حتی اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد، خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا امام زمان(عج) ظهور کند.

نوفرستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان بیان کردند که خود را برای آمادگی طلوع خورشید ولایت نزدیک کنید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانیم و این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد است، افزود: امید به آینده تأکید مهم رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه خداوند را شاکر هستیم که در حاکمیت الهی که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، زندگی می کنیم، یادآور شد: تردید در مسیر حق، انسان را منحرف می کند بنابراین باید مسیر حق را بشناسیم و همواره در صراط مستقیم حرکت کنیم.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف نماز جمعه بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است