Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: مهم‌ترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(جمعه، 3اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی این شهرستان برگزار شد با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم آموزش‌و‌پرورش کانونی برای تربیت اسلامی فرزندان و نونهالان جامعه ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه مهم‌ترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی است، افزود: لازم است متولیان امور تربیت، برنامه داشته و با خانواده‌ها در ارتباط باشند و وقت بگذارند، سرمایه گذاری کنند و آسیب‌ها را بشناسند.

 

وی با اشاره به اینکه کنفرانس ورشو با کارگردانی آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف ائتلاف ضد ایرانی برگزار شد، گفت: از ۸۰ کشور دعوت شده تنها ۲۸ کشور، آن هم در سطح وزیر خارجه شرکت کردند که طبق گفته اکثر رسانه‌ها و تحلیلگران غربی، با شکست مواجه شده است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه هم زمان با برگزاری کنفرانس ورشو، چهارمین نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه درباره آینده سوریه برگزار شد، تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده حضور تاثیرگذار ایران در منطقه و محوریت ایران در مسائل منطقه‌ای و بیان این مسئله است که تلاش برای اجماع سازی علیه ایران و منزوی ساختن محوریت آن در منطقه یک تلاش بی‌نتیجه است.

 

وی خاطرنشان کرد: همانطوری که سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس یک هیئت بلند پایه پارلمانی و دولتی به ژاپن و چین در شرایطی که غرب تحریم‌‌ها را علیه ایران افزایش داده و در راستای توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر نزدیک شدن ایران به شرق و توافقاتی که انجام گرفته است، نشانه دیگری بر شکست و ناکامی آمریکا در منزوی کردن ایران است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: دولتمردان ما به دلیل علاقه‌مندی که به غرب دارند، رفع مشکلات مملکت را در ایجاد رابطه با اروپا می‌دانستند، از ایجاد رابطه اقتصادی با شرق غفلت کردند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با اشاره به هشدارهای همیشگی مقام معظم رهبری مبنی بر قابل اعتماد نبودن اروپا و بدعهدی‌های آنها، افزود: در این 9 ماه که می‌خواستند راه حلی ارائه دهند، با وقت کشی و فرصت‌سوزی با صدور بیانیه‌ای تحقیر کننده، تمامی شکست‌های خود را در طول چهل سال از جمهوری اسلامی مطالبه و با زبان مذاکره کیفرخواست علیه جمهوری اسلامی صادر کردند.

 

وی گفت: خدعه و فریب و بدعهدی‌های اروپا سابقه طولانی دارد و از مسئولان دولتی می‌خواهیم که فریب لبخند و دندان نشان دادن اروپایی‌ها را نخورند و نه از توپ و تشرشان بترسند و مواظب باشند تا کلاه بر سرشان نگذارند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا تصریح کرد: با توجه به وضعیت کشور و مشکلات فراوان اقتصادی، حضور و حمایت مردم شریف در تمام صحنه‌های حمایت از نظام و انقلاب، اگر مسئولان نمی‌توانند کاری هم انجام بدهند، حداقل با حضور در سر کارشان و پاسخ صحیح و شفاف به مراجعین، موجبات امیدواری و دلگرمی مردم را فراهم کنند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری خاطرنشان کرد: با این همه مشکلات و وضعیت سخت مملکت، چه اداری و چه اقتصادی، رئیس جمهور در بندر عباس در افتتاح ستاره خلیج فارس که یک پروژه بسیار مهم است به دولت خود نمره ۲۰ می‌دهد.

 

وی در ادامه جمله قبل اظهار کرد: هر چند که ما منکر حمایت و خدمات نظام مقدس اسلامی و موانع سخت در برابر اقدامات نظام و دولت نیستیم و فشارهایی که علیه ملت و دولت وجود دارد، اما اینکه مرغ و گوشت یک دفعه بیش از دو برابر قیمت  و با یک شایعه قیمت اجناس و کالاها چند برابر می‌شود، معلوم است نظارت و کنترلی در اداره امور و در تولید و توزیع وجود ندارد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا افزود: نام و شعار دولت هم تدبیر و امید است در حالی که برای اداره امور تدبیری نیست و اندک امید مردم در بهبودی وضعیت معشیتی هم از دست رفته است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: اگر فرمایشات امیدوار کننده و محوریت رهبری معظم انقلاب اسلامی و اعتمادی که مردم به کلام و مواضع رهبر عزیز دارند نبود، معلوم نمی‌شد وضعیت چه می‌شود.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اصفهان حضرت ام البنین سلام الله علیها مجلس روزنامه اردبیل حضرت عباس کلنگ زنی حضور ایران در منطقه کنفرانس ورشو مقابله با تهاجم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی در دیدار با هنرمندان به مناسبت عید نوروز گفت:نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهر محسوب می‌شود و هنرمندان می‌توانند رسالت خود را در ترویج این سنت الهی انجام دهند و منادیان نماز جمعه باشند. حجت الاسلام محی الدینی افزود:استفاده از ظرفیت هنرمندان در حوزه‌های مختلف مانند نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و ... در میعادگاه نماز جمعه تاثیر خوب و مثبتی دارد. امام جمعه مهریز در این نشست بر تقویت کانون‌های مساجد که متولی آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است تاکید کرد. وی در ادامه به اتحاد و وحدت مردم شهرستان تاکید کرد و بیان داشت:مردم نگاه شهرستانی به این شهرستان با ظرفیت‌های مختلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شرکت کردن ملت با بصیرت ایران در روز جهانی قدس
  • همه برای مقابله با بی‌حجابی باید پای‌کار باشند
  • مردم همواره کشور را از تهاجم‌های فرهنگی محافظت کردند
  • ایستادگی فلسطین در برابر اسرائیل با الگوگیری از انقلاب اسلامی
  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • خطبه های نمازجمعه بندرعباس
  • حمایت از مردم فلسطین با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس
  • شب های قدر را قدر بدانیم/سیره و منش امام علی(ع) در بین ما زنده است
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند