Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تمام تلاش آمریکا منزوی کردن ایران در عرصه های جهانی است و با توجه به قدرت و اقتدار ایران در عرصه های بین المللی هرگز به این خواسته شوم خود نرسیده است.
وی افزود: نشست سیاسی سران غرب در ورشو و عدم توافق شرکت کنندگان این اجلاس با دیدگاه های آمریکا بیانگر افول جایگاه این کشور ستیزه جوی مستکبر در سطح جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه ایلام یادآور شد: اکنون دشمن وارد فاز جنگ اقتصادی و روانی با ایران شده که البته با همت فرزندان جهادگر این آب و خاک و همت مسئولان و همراهی مردم این توطئه ها نیز خنثی می شود و راه زه جایی نمی برد.
کریمی تبار افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف باعث افزایش عزت و سربلندی ایران اسلامی در سطح جهانی شده و همه ممالک به ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی معترف هستند.
وی به وصعیت معیشت مردم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: مسئولان باید هرچه زودتر به وضعیت اقتصاد و بازار سر و سامان بدهند و با مدیریت جهادی شرایط اقتصادی کنونی جامعه را بهبود ببخشند.
کریمی تبار به سالگرد تولد حضرت زهرا (س) و بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و حضرت زهرا را الگویی ماندگار از یک زن برای تمام اعصار برشمرد که همگان اعم از زن و مرد با تاسی از شیوه رفتاری و گفتاری آن بانوی باعظمت به مدارج عالی انسانی دست یابند.
7172/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ایران اسلامی تولد جمهوری اسلامی خطبه های نماز جمعه زن و مرد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. عنکبوت (۶۹)
سلام علیکم:
۲۹فروردین‌ماه، یادآور حماسه ماندگار جان‌برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیرو‌های مسلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده در برابر دشمنان پلید و قسم‌خورده این سرزمین، ایستاده و مقتدرانه از کیان، امنیت و تمامیت ارضی و اقتدار ایران عزیز اسلامی دفاع نمودند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب‌الله» و «ارتش متدین» از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.
اینجانب در نهایت ادب، روز ارتش که روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت که در سایه راهنمایی‌های بی دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقدیم هزاران شهید، نقش اساسی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند تقدیر و تشکر را داشته و آرزوی سعادت، سلامت و توفیقات روزافزون در خدمت به اسلام عزیز و امت بزرگ اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان خواهانم.
 ناصر عتباتی
 رئیس شورای قضایی و رئیس کل
دادگستری استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • کره ماه چگونه به شکل فعلی خود درآمده است؟
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش