Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:03:51 GMT

راه یاب ملل مریوان با گل گاز ایلام را شکست داد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۲۷۱

راه یاب ملل مریوان با گل گاز ایلام را شکست داد

به گزارش ایرنا، این بازی در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر بانوان کشور از ساعت 12 در ورزشگاه زاگرس مریوان و در حضور تعدادی از تماشاگران علاقه مند برگزار شد.
نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک تمام شد ولی در نیمه دوم، تفکرات مربی تیم راه یاب ملل نتیجه داد و بازیکنان این تیم توانستند یک گل دیگر به ثمر برسانند و تا در پایان با نتیجه 2 بر یک حریف سرسخت خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم راه یاب ملل مریوان با این برد هم اکنون با هفت بُرد، 2 تساوی و 2 باخت و کسب 23 امتیاز به جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرد.
تیم خوب راه یاب ملل در هفته دهم با 20 امتیاز در رده چهارم قرار داشت و اکنون با این برد حساس به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرده و منتظر بازی های آینده خود است.
باشگاه راه یاب ملل اکنون از 2 تیم والیبال و یک تیم فوتبال بانوان حمایت می کند که تیم های والیبال در لیگ دسته یک و تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر حضور دارند.
7354/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بازی رده بندی لیگ برتر فوتبال گاز لیگ برتر فوتبال 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس

آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

طرفداری | از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس 20 سال می‌گذرد.

20 سال پیش از چنین روزی (25 آوریل 2024)، آرسنال قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرد. در چارچوب هفته سی‌وپنجم فصل 04-2003 لیگ برتر انگلیس، تیم‌‌های تاتنهام و آرسنال در استادیوم وایت هارت لین مقابل هم قرار گرفتند و این جدال به‌یادماندنی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. ابتدا رابرت پیرس و پاتریک ویرا برای آرسنال گلزنی کردند و در ادامه جیمی ردنپ و رابی کین از شکست خانگی تاتنهام جلوگیری کردند، اما با توجه به فاصله 10 امتیازی آرسنال با چلسی (نایب قهرمان آن فصل)، توپچی‌ها در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر شدند.

قهرمانی زودهنگام آرسنال، آن‌ها را بی‌خیال بازی‌های باقی‌مانده لیگ نکرد و تیم قدرتمند آرسن ونگر برای کسب یک دستاورد تاریخی تا آخرین ثانیه مسابقات جنگید. آرسنال در سه هفته پایانی مقابل بیرمنگام، فولام و لسترسیتی هم تن به شکست نداد تا به عنوان اولین و آخرین تیم تاریخ پرمیرلیگ جام طلایی را به استادیوم هایبوری ببرد. این، قهرمانی، آخرین قهرمانی قرمزهای شمال لندن در لیگ برتر بود. آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

ویدیوی باشگاه آرسنال از بازی خاطره‌انگیز با تاتنهام    تصاویری ماندگار از جشن قهرمانی آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است