Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سخنان رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امید است جوانان و آحاد جامعه برای رسیدن انقلاب به ظهور منجی عالم بشریت و ایجاد تمدن نوین اسلامی یاری کنند ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند،حجت الاسلام غلامحسین  نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه سوم اسفند آغاز عملیات خیبر است اظهار داشت: در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) وروز مادر وزن را گرامی می‌داریم وامید است جاعمه با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س)جامعه‌ای پاک باشد واز ولایت دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  پس از پیروزی نیروهای انقلاب در سوریه  و عراق امید است  در یمن هم  پیروزیهای نهایی محقق شود و این امر نمونهایی از گام های بلند است.

بیرجند| تمدن اسلامی با انقلاب اسلامی به حرکت درآمده استزیباسازی شهری در خراسان جنوبی بر اساس تمدن اسلامی باشد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز جریان انقلاب اسلامی به وجود آمده  اما هم‌چنان استکبار جهانی و دست نشانده‌های آن‌ها در کشور علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند اما  غافل از اینکه ملت ایران گام های بلندی برداشته وبرمی‌دارند.

نوفرستی با بیان اینکه قبل از انقلاب دو قطب شرق و غرب، جهان را اداره می‌کردند اما امروز جریان انقلاب اسلامی وجود دارد افزود: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدتها و رشادتهای هزاران شهید فرصتی نادر به ما داده که باید قدردان آن باشیم.

وی بیان داشت: تردید وشک در مسیر نورانی حق انسان را منحرف می‌کند اما پس از گذشت 40 سال از انقلاب امروز نیز ذره‌ای انحراف از مسیر انقلاب و اندیشه و نگاه امام خمینی(ره) به پرچمداری رهبر معظم انقلاب ایجاد نشده است.

نوفرستی با بیان اینکه  دلیل قرآن کریم انسان را به تقوا، شناخت مسیر حق و حرکت در این مسیر تشویق می‌کند افزود: انقلاب ما فقط به معنای تغییر یک حکومت ورفتن یک فرد وآمدن فردی دیگر نیست.

وی بیان داشت: انقلاب به معنای ایجاد یک تغییرات در باروها و ساختار ارزشها است حرکت امام راحل ذره‌ای انحراف از باورها و ارزش‌ها وجود نداشت،.

نوفرستی با اشاره به بیانات رهبری افزود: چهل سال از حرکت نورانی امام خمینی(ره) و ملت ایران می‌گذرد و همان نگاه و اندیشه‌ امام خمینی(ره) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط امام خامنه‌ای صادر شد وجود دارد و رهبری در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به جوانان فرمودند: از انقلاب خود حراست کنید وآن را به آرمان تمدن نوین اسلامی وآمادگی برای طلوع خورشید ولایت نزدیک کنید.

نوفرستی افزود: انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور است و ما با همین نگاه انقلاب کردیم تا مستضعفان را از شر مستکبران و نظام سلطه نجات دهیم و با صدور انقلابمان، به سیطره ظلم جهانخواران خاتمه دهیم.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.

به گزارش ایسنا؛ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه، وحدت میان نیرو‌های مسلح و قوای سه‌گانه کشور و همچنین حمایت امام امت را سبب رقم خوردن شاهکار عظیم عملیات وعده صادق دانست و اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقان بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود.

وی افزود: منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند و در کوچه پس کوچه‌ها علیه بزرگانی همچون شهید بهشتی شعار می‌دادند و به او توهین می‌کردند، اما خداوند روزگارشان را در عملیات مرصاد سیاه کرد و امروز روزگارشان سیاه‌تر از قبل شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسئولان و پیشرفت‌های امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم، اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تن‌ها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیرو‌های توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجو‌های علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخارند.

وی به حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تأکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان خطاب به مسئولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به‌حق است که با توجه به امکانات قطعا نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود، اما باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرید و در هرحال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسئولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، گفت: حضور میدانی مسئولان بین مردم باعث خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکس غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • برخی افراد اصرار به تزریق ناامیدی در جامعه دارند