Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد گفت: مردم گوشت ندارند بخورند و اولیات زندگیشان اداره نمی‌شود و کار هم به مدیریت و مسئولیت شما سپرده شده است؛ شما چه کار می‌کنید.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: گام دوم انقلاب بعد از 40 سال آغاز شد و مقام معظم رهبری در بیانیه خود فرمودند که در این مرحله با تکیه بر تجربه 40 سال گذشته مردم باید قدم دوم را در تکمیل و ادامه راه انقلاب که هدف نهایی‌اش حاکمیت جهانی وجود اقدس بقیة‌الله(عج) است، بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که «خصوصیت مردم و برخورد دشمنان در چهل سال اول انقلاب در پنج نکته قابل بیان است»، ادامه داد: نکته اول و اساس کار ایثارگری‌ها و فداکاری‌های انسان‌ها و نیروهای انقلابی بود. خیل زیاد شهدا و حضور پربرکت مردم در جبهه‌های حق علیه باطل و ایثارگری‌هایی که امروز چهل سال پس از انقلاب خانواده شهدا، جانباران، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران را به عنوان قشر عظیم در ممکلت مشاهده می‌کنیم، این ایثارگری‌ها و جانبازی‌ها بنیه اصلی انقلاب بود، یعنی اگر انقلاب را یک درخت فرض کنیم، مانند یک درخت چهل ساله‌ای که آب به پای آن جریان داشته باشد در این چهل ساله در پای درخت انقلاب ما خون جریان داشته و آن را سرسبز، بانشاط و تناور نگه‌داشته است.

علم‌الهدی تصریح کرد: نکته دوم این است که در این چهل سال بار اصلی انقلاب بر روی دوش مردم بود. مردم در همه عرصه‌ها حضور داشتند و زمینه پذیرش شهادت‌ها، خون‌دادن‌ها و ایثارگری‌ها را به عنوان یک فرهنگ در جامعه به وجود آوردند و هر جا خطری متوجه انقلاب شد مردم مردانه به صحنه آمدند و پای انقلاب ایستادند.

وی افزود: آنچه در این چهل ساله دشمنان ما را مستاصل از هر نوع تصمیمی علیه ما نگه‌داشته حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، از خود دانستن این انقلاب و نظام توسط مردم و باری است که مردم بر دوش خود گرفتند. حضور در صحنه مردم و از خود دانستن انقلاب بنیه و نیروی اصلی این انقلابی است که چهل سال عمر کرده است.

علم‌الهدی نکته سوم چهل‌ساله اول انقلاب را شکست‌های پیاپی دشمن در مبارزه و دشمنی با انقلاب و ادامه این دشمنی‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: نکته چهارم این است که دشمن با همه دشمنی‌هایش در این چهل سال شکست خورده است. آیا کسی می‌تواند موردی را نشان دهد که آمریکا و اسرائیل و دشمنان ما فتنه‌ای، توطئه‌ای، حمله‌ای، تهاجمی علیه ما شروع کردند و به نتیجه رسیدند و پیروز شدند؟

وی خاطرنشان کرد: نکته پنجم این است که در طول این چهل سال نهادهای انقلابی ما و در رأس آن سپاه پاسداران، یک جریان پیروز و موفق بوده و در همه جا درخشیده است. موردی پیش نیامده که بگوییم نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی و نیروهای امنیتی ما در عرصه‌ای وارد شده و شکست خوردند. در همه جا پیروز بودند و در برابر همه توطئه‌ها و فتنه‌ها مقاومت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به نمایش تمامی این پنج نکته توسط مردم در هفته نخست آغاز گام دوم انقلاب، گفت: این پنج نکته در حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان نمایش داده شد. نکته اول آن ایثار، شهادت، جانبازی و فداکاری در شهادت 27 جوان فعال، غیور و رادمرد و همچنین جانبازی 13 جانباز بود که در این حادثه نمایش داده شد. یعنی نسل جوان ما امروز هم تا این‌جا ایستاده‌اند. عمده شهدا و جانبازان این حادثه از نسل سوم و چهارم انقلاب بودند که نشان داد جریان ایثار با قدرت برقرار است.

وی حضور مردم اصفهان در تشییع شهدای حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان را نمایش نکته دوم عنوان کرد و گفت: این حضور نشان داد آن حضوری که مردم در چهل ساله اول انقلاب داشتند هم‌اکنون نیز با آن حرارت و قدرت ادامه داشته و مردم در عرصه حضور دارند.

علم‌الهدی ادامه داد: نکته سوم این است که دشمن با این اقدام نشان داد خیلی بی‌عرضه، ضعیف، زبون و پست است. از یک طرف می‌گوید گزینه نظامی روی میز است و از طرف دیگر به عده‌ای تروریست ضعیفِ بدبختِ کافرِ از زندگی برگشته تکیه کرده و آن‌ها را به سر ما می‌فرستد. با این حرکت معلوم شد که آمریکایی که افسران و دریانوردان آن آن‌قدر ضعیف و بدبخت هستند که با یک تشر پاسداران ما دست‌ها را روی سر گذاشته و ذلیل و بدبخت و اسیر می‌شوند، امیدی به این ارتش ندارد. اعلام گزینه نظامی‌ نوعی پارس کردن است که آمریکا انجام می‌دهد و از بدبختی خود به یکسری تروریستِ بیچارهِ گرسنه‌ای که یک لقمه نان گرفته و آدم می‌کشند را پناه داده است.

وی عنوان کرد: این اقدام در زمانی اتفاق افتاد که آن‌ها در لهستان جمع شده و دَم از صلح زده و می‌گویند می‌خواهیم در خاورمیانه و منطقه غرب آسیا صلح ایجاد کنیم. در این میان، مزدور استخدام کردند که در یک حرکت زبونانه و در یک اقدام انتحاری جوانان ما را به خاک و خون بکشند. ضعف دشمن تا این‌جاست و این دشمن قدرت هیچ‌کاری ندارد.

امام جمعه مشهد شکست دشمن در نشست لهستان را نکته چهارمی دانست که در هفته گذشته به نمایش درآمد و تصریح کرد: کشورهای آبرومند دنیا در این نشست شرکت نکردند و یک مشت مزدور اسرائیل و امریکا آمدند و نشستند و در آخر هم نتوانستند هیچ تصمیمی بگیرند، لذا دشمن در هر حرکتی شکست خورده است.

وی افزود: نکته پنجم نمایش پیروزی نهادهای انقلابی مخصوصاً سپاه پاسداران در هر حرکتی است. سه روز از زمانی که جنازه 27 شهید حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان بر روی دوش مردم اصفهان بود نگذشت که عاملان آن‌ها را در داخل کشور دستگیر کردند و این مساله ثابت کرد که قدرت عزیزان ایثارگر ما در یک نهاد انقلابی نظامی این‌قدر بالا و بلند است.

علم‌الهدی گفت: در یک هفته مردم، رزمندانگان و جوانان ما نشان دادند که تجربه چهل ساله اول انقلاب را عملی می‌کنند. حال نوبت مسئولان است؛ عزیزان مسئول شما چه کار می‌کنید؟

وی ادامه داد: بیش از دو سه ماه است که مردم گرفتار گرانی در کالاهای اساسی و اولیات زندگی هستند. مردم گوشت ندارند بخورند و اولیات زندگیشان اداره نمی‌شود و کار هم به مدیریت و مسئولیت شما سپرده شده است، شما چه کار می‌کنید؟ یک تکان به خود می‌دهید و مسئله را بیش‌تر در گرداب فرو می‌برید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی می‌گوید اگر این تصمیم دولت نبود ارز گران نمی‌شد. اگر شما تشخیص ندارید از دیگران کمک بگیرید. این ممکلت صاحب استعداد زیاد دارد؛ اگر نمی‌توانید از دیگران کمک بگیرید.

وی اضافه کرد: اکنون که مردم می‌خواهند با تکیه بر تجربه چهل‌ساله انقلاب گام دوم را بردارند باید آنقدر گرفتار باشند؟ آیا مردم باید نگرانی معیشتی داشته باشند و در تأمین اولیات زندگی و کالاهای اساسی زندگی خود دچار مشکل باشند؟

علم‌الهدی با انتقاد گرانی گوشت و قاچاق دام از کشور، گفت: مرز مملکت دست کیست که گوسفند قاچاق می‌کنند؟ مگر چشم ندارید که قاچاق می‌کنند. ستاد مبارزه با قاچاق چه می‌کند که آقای وزیر عذر بیاورد گوشت ما به این قضیه مبتلا شده چون قاچاق می‌کنند آن هم در مملکتی که سپاهش سه‌روزه عامل جنایت را پیدا می‌کند و به دست انتقام می‌سپارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیداحمد علم الهدی معیشت تورم گرانی تروریسم لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد

به گزارش تابناک، ازدواج زنی با قد 177.8 سانتیمتر با مردی با قد 91.44 سانتیمتر باعث ورود آنها به کتاب رکوردهای جهانی گینس شد.

جسیکا و لاری در ایالات متحده زندگی می‌کنند و از دوره ابتدایی همدیگر را می‌شناختند. آنها در سن نوجوانی با هم دوست بودند و بعد از آن هم ازدواج کردند، حاصل این ازدواج چهار فرزند است که بزرگ‌ترین آنها در حال حاضر 16 ساله است و الویا نام دارد، داکس 15، ویکتوریا 12 و فیلکس هم یک ساله است.

جسیکا در این رابطه می‌گوید: من از این ازدواج احساس خوشبختی می‌کنم و ما برای زندگی مشترک تا آخر عمر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد 

منبع: خبرفوری

دیگر خبرها

  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم
  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله (+عکس)
  • ۱۰ نکته برای کاهش استرس
  • ۱۰ نکته برای مدیریت استرس
  • استرسی دارید؟ این ده نکته کمک‌تان می‌کتد