Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضائیه در پی رحلت آیت‌الله مومن پیام تسلیتی صادر کرد و نوشت: این فقیه عرصه جهاد و اجتهاد همواره در تبعیت از رهبر معظم انقلاب در سنگرهای مختلف منشاء خدمات موثر و شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ضایعه درگذشت آیت‌الله محمد مؤمن را تلست گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله): إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثَلمة لایسدّها شیء إلى یوم القیامة

خبر ارتحال فقیه مجاهد حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد مؤمن موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب گردید.

این فقیه عرصه جهاد و اجتهاد چه در دوران ستمشاهی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره یار و یاور حضرت امام راحل(ره) بودند و پس از ایشان نیز همواره در تبعیت از رهبر معظم انقلاب در سنگرهای مختلف از جمله شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، منشاء خدمات موثر و شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولیعصر(عج)،مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، حوزه‌های علمیه و بیت معظم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق ضمن آرزوی علو درجات؛ رحمت واسعه الهی را برای آن فقید سعید مسئلت دارم.

امام خامنه‌ای رحلت آیت‌الله مؤمن را تسلیت گفتندپیام تسلیت روحانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله مؤمنپیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت آیت الله مؤمن

انتهای پیام/                                           

R1397/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس قوه قضائیه مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

"سپاه پاسداران انقلاب اسلامى براى دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب و هدف هاى انقلاب و براى مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

دوم اردیبهشت، یادآور اتفاق میمون صدور فرمان تاریخی بزرگ معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قَدَّسَ ا‌لله نَفسَهُ الزَّکِیَّه)، مبنی بر شکل گیری نهادی است که از بدو تأسیس تاکنون با صلابت و بصیرت، در راه صعب و سخت پاسداری از کیان نظام، تمامیت ارضی میهن اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب، ذره‌ای فروگذار نکرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه این سال ها، ضمن حضوری موفق در کنار سایر نیرو‌های مسلح، در پاسخگویی به نیاز‌های امنیتی و دفاعی کشور و نیز در عرصه مواجهه با تهدیدات امنیتی و نظامی در فراسوی مرز‌های جغرافیای سرزمینی ایران اسلامی، نقشی راهبردی و تعیین کننده داشته و توانسته است با خنثی سازی توطئه‌های مهندسی شده و نقشه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، هرگونه خطری را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.

بیشتر بخوانید

 انتخابات، نشانگر بلوغ دینی، معنوی و سیاسی مردم است/ رمضان، ماهی برای تطهیر از گناهان

کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت زدایی و نیز به خاک مالیدن پوزه کثیف مستبدان عالم در خاک اسرائیل در قالب دو حمله جانانه به پایگاه عین الاسد و عملیات وعده صادق، همه و همه نشان دهنده جدیت این نیروی مکتبی و مردمی در جهت تحقق رسالت‌های خویش است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سجاده نشینان مسلخ عشق، شهیدان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مناسبت فرخنده را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم، معاونین و همه پاسداران سبز پوش سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، از خدمات ارزنده و مساعی ماجور این سربازان شایسته انقلاب در تأمین امنیت و آرامش استان و نیز توسعه و عمران شهری و روستایی در قالب گروه‌های جهادی، تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه حضرت پروردگار، سربلندی و توفیق همه پاسداران جان بر کف را در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحت رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) مسئلت دارم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام