Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پی ارتحال آیت الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، این ضایعه مؤلمه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه و یار دیرین انقلاب، امام و رهبری؛ حضرت آیت الله محمد مؤمن (ره) عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
بی‌شک، فقدان آن فقیه وارسته و ژرف اندیش که نقش آفرینی‌ها و مجاهدت‌های وی در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نیز تبلیغ و تبیین علوم و معارف دینی و تربیت و پرورش طلاب و دانشجویان انقلابی و فهیم، برای نسل‌های امروز و فردای کشور به ویژه جوانان آموزنده و الهام بخش است؛ ثلمه‌ای بزرگ برای اسلام عزیز، حوزه‌های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حوزه‌های علمیه، اعضای محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم و فرزندان ارجمند ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم فرزانه، انقلابی و ولایتمدار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و یادگاران معزز صبر و پاداش الهی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله محمد مؤمن ستادکل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی و آقای شهباز شریف، امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، دیدار دو جانبه‌ داشتند.

برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌ سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از دیگر برنامه‌های امروز این سفر بود.

سپس، رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان، از لوح یادبود نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد به نام ایران که از مقابل مجلس این کشور آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد