Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:38:38 GMT

گرانی‌های اخیر ناشی از بی تدبیری برخی مسئولان است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۴۴۹

گرانی‌های اخیر ناشی از بی تدبیری برخی مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با تسلیت شهادت ۲۷ شهید مدافع امنیت کشور اظهار داشت: امسال مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به واقع بی‌نظیر و مثال زدنی بود، ملت ایران بار دیگر پایبندی خود به آرمانهای نظام و انقلاب را در چشم جهانیان به تصویر کشیدند و نشان دادند راه انقلاب را از عملکرد برخی مسئولان جدا می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیاتن اینکه تنها عمل به ظاهر اسلام نماز خواندن موجب قرار گرفتن در حزب خداوند نمی‌شود، ابراز داشت: بسیاری از اعضای گروهک‌های تکفیری مانند جیش العدل اهل نماز هستند اما باطن اسلامی را درنیافته و تفکرات اشتباهی دارند.

ملت ایران هرگز از راه انقلاب و دفاع از ولایت کوتاه نخواهند آمد

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: دشمنان هیچ‌گاه این همراهی مردم با انقلاب را برنتافته‌اند اما ملت ایران با تشییع باشکوه شهدای مدافع امنیت نشان دادند که هرگز از راه انقلاب و دفاع از ولایت کوتاه نخواهند آمد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز از مردم اصفهان نام آوردند و از فداکاری آنها در حفظ امنیت کشور تشکر کردند، ابراز داشت: مردم اصفهان در یک روز ۳۳۰۰ شهید را تشییع کردند و  همان روز فرزندان خود را برای دفاع از کشور به جبهه فرستادند، این مردم همواره در دفاع از انقلاب و نظام نقش ماندگار و بی نظیری داشته‌اند.

انقلاب اسلامی، ایران را از زیر سطله استکبار بیرون کشید

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، ایران را از زیر سطله استکبار بیرون کشید، تاکید کرد: امروز همه دنیا زیر سلطه شیطان بزرگ است اما ما خود را تنها  زیرسلطه خداوند می‌دانیم، امروز  تنها ایران اسلامی به شکل مستقل و زیر پرچم ولایت و دین به راه خود ادامه می‌دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بین اینکه گرانی‌های اخیر ناشی از بی تدبیری و بی توکلی برخی از مسئولان است، ابراز داشت: منابع ظرفیتهای خوبی در کشور وجود دارد که مسئولان می‌تواند از این منابع و ظرفیتها و استعدادهای جوانان در راستای برون رفت از مشکلات اقتصادی کمک بگیرند.

تخریب روحانیت در فضای مجازی از سوی منافقان هدایت می شود

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه برخی در فضای مجازی اقدام به تخریب روحانیت کرده‌اند، ابراز داشت: این نوع اقدامات در برخی کانال‌ها از سوی منافقان هدایت می‌شود و قصد دارند تا با جنگ نرم از طریق این فضا مردم را نسبت به دین و روحانیت بدبین و تفکر آنها را عوض کنند که باید اقدام اساسی در این ارتباط انجام شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه این کانال‌ها به نوعی حزب الشیطان هستند، تاکید کرد: در صورت لزوم اسامی این کانال‌ها را برای مردم مشخص خواهیم کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام ولادت حضرت زهرا (س) گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) ایشان را سیده زنان عالم برشمردند و مقام ایشان به اندازه‌ای رفیع است که به غیر از حضرت علی همتایی برای ایشان در عالم وجود نداشت.

زندگی حضرت علی و فاطمه الگویی برای زوج های جوان است

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه زندگی حضرت علی و فاطمه الگویی برای زوج های جوان است، ابراز داشت:  حضرت علی می فرماید هیچ‌گاه کاری مورد اکراه ایشان را به حضرت فاطمه تحمیل نکرده است و این دو بزرگوار به نوعی عمل می کردند که دیگری از آنها راضی باشد و هیچ‌گاه یکدیگر را ناراحت نکردند، شیوه برخورد این دو بزرگوار با یکدیگر به واقع درسی برای زندگی همه ماست.

کد خبر 4549243

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد امام جمعه اصفهان انقلاب اسلامی ایران تحریم اقتصادی ایران حادثه تروریستی سیستان لشکر 14 امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان

دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء طالبان در خبرنامه‌ی نوشته است: ملا عبدالغنی برادر آخند به ارزگان سفر کرده و با مسئولان و باشندگان آن ولایت دیدار و از همکاری با متضررین از سیلاب‌های اخیر اطمینان داد.

معاون اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان در مورد انجام امور به شکل مناسب به مسئولان آن ولایت توصیه‌های لازم داد و از آنان خواست تا با صداقت و امانت داری به شهروندان آسیب دیده خدمت کنند.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که شهروندان در هر نقطه‌ای از کشور که دچار مشکل شوند، مسئولان مؤظف اند تا از وضعیت آنان باخبر و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

پیش از این، ملا جانان سایق، سخنگوی وزارت داخلی طالبان در امور رسیدگی به حوادث گفته بود که در اثر سیلاب‌های اخیر در ساحات مختلف کشور بیشتر از ۳۰ تن کشته و بیشتر از ۲۰ تن دیگر زخمی شده است و هم‌چنان بیشتر از ۶۰۰ خانه به گونه کلی و قسمی تخریب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان