Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: در دهه های گذشته، نظام سلطه با ترویج تفکر ضددینی قصد داشت تا انسان را از آموزه های الهی جدا کرده و نظام مبتنی بر تفکر غربی را رواج دهد ولی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچون سدی در مقابل این تفکر ایستاد و آنان را به چالش کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سعادت دنیوی و اخروی در کنار هم مطرح شد و توجه به معنویات در صدر برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفت که این امر در نقطه مقابل تفکر منحط غربی بود.
وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاکید بر استقلال از نظام سلطه، تفکری جدید را پایه ریزی کرد که ملت ها و دولت های زیادی نیز از آن تبعیت کردند که همین امر نیز استکبار جهانی را عصبانی کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی، این بیانیه را چراغ راه آینده کشور دانست و ادامه داد: این بیانیه باید به گفتمان تبدیل و با عمل به آن، زمینه ارتقای روزافزون کشور فراهم شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: تشکیل کمیته اندیشه ورز در راستای تحلیل این بیانیه گام مهمی است که می تواند آغاز راهی طولانی برای رسیدن به اهداف این بیانیه باشد.
وی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر افزود: زنان از جایگاه بالایی در تفکر اسلامی برخوردار هستند و وظیفه تربیت و پرورش جامعه اسلامی بر عهده این قشر است.
وی تاکید کرد: منزلت بانوان و مادران به ویژه مادران شهدا باید هر روز بیشتر از گذشته در ایران اسلامی والا و گرامی داشته شود که این امر طبق آیات الهی و روایات ائمه معصومین (ع) است.
به گزارش ایرنا، سه شنبه هفته آینده سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر است.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استکبار جهانی انقلاب ایران جامعه اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس‌های گردشگری از روز بیست‌ونهم اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز گفت: خطوط ۱۰۰ و ۱۰۱ در سطح شهر و نقاط گردشگری فعال هستند.

حمید آقایی با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۱ اتوبوس‌ گردشگری افزود:  این اتوبوس از باغ فدک با فاصله زمانی یک ساعت یک‌بار به سمت میدان امام حسین (ع) و برعکس حرکت می‌کند.

او با بیان اینکه  خط ۱۰۱ به‌صورت مبدا-مقصدی است و در طول مسیر توقف ندارد گفت: به این دلیل که در دروازه‌دولت اماکن تاریخی و ایستگاه مترو متمرکز است، از این‌رو در راستای دسترسی آسان، مسافران به‌صورت مستقیم به این مکان منتقل می‌شوند، دو دستگاه اتوبوس در این خط فعال است که یکی از آنها اتوبوس برقی است، واولین اتوبوس برقی به‌کارگیری شده در اصفهان در خط گردشگری است.

آقایی  با اشاره به ساعت آغاز فعالیت خطوط گردشگری افزود: ابتدا ساعت آغاز حرکت اتوبوس ۷:۰۰ بود، اما بازخورد خوبی نداشت، از این‌رو به ساعت ۹:۰۰ تغییر پیدا کرد و تا ساعت ۱۹:۰۰ ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری خاطرنشان کرد: در این خط دو اتوبوس فعال است که از خیابان باب‌الرحمه حرکت خود را آغاز می‌کند، این دو اتوبوس به صورت ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد با مبدا یکسان حرکت می‌کنند.

آقایی ادامه داد ایستگاه نخست، ابتدای خیابان باب‌الرحمه روبه‌روی مسجد است، سپس ابتدای خیابان شمس‌آبادی مقابل هنرستان برای سی‌وسه‌پل - سه‌راه نظر برای دسترسی به جلفا - میدان سهروردی برای پارک ناژوان، کوه صفه، ترمینال صفه، دروازه شیراز، تخت فولاد، ضلع جنوبی پل خواجو، میدان بزرگمهر برای باغ گل‌ها - میدان احمدآباد - زیرگذر میدان امام علی (ع) و سپس از خیابان عبدالرزاق و چهارباغ به سمت باب‌الرحمه برمی‌گردد، اتوبوس بعدی این مسیر را از آخر به اول طی می‌کند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۲۰ نفر از این طریق جابه‌جا شده‌اند، تصریح می‌کند: بیشترین استقبال از خط ۱۰۱ که از باغ فدک عبور می‌کند، صورت گرفته است، البته خط ۱۰۰ در طول سال روز‌های جمعه نیز فعال است، اما خط ۱۰۱ تنها ویژه ایام نوروز است.



بح

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امت اسلامی پایه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد