Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا  به نقل از دادگستری یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه به میزبانی استان قم در حال برگزاری است که برگزیدگان در مرحله پایانی به رقابت خواهند پرداخت.
عرشیان افزود: با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، مسابقات قرآن کریم از ابتدای سال جاری آغاز شد و در هر فصل از سال یک مرحله برگزار تا کارکنان دستگاه قضایی در طول سال حلقه ارتباط خود را با قرآن کریم حفظ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات 355 نفر در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، ترجمه و مفاهیم و قرائت و ترتیل و اذان شرکت کردند که از این تعداد 279 نفر از دادگستری و 76 نفر از دستگاه‌های تابعه دادگستری بودند.
این مقام مسئول یادآور شد: 78نفر از متسابقان به مرحله مقدمات کشوری راه یافته بودند که در این مرحله طبق دستورالعمل، آزمون برگزار و از این تعداد 12 نفر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد مسابقات قران قوه قضاییه فعالیتهای قرآنی دادگستری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محفل انس با قرآن کریم عصر شنبه در مسجد حضرت ویس القرنی شهرک بهاران سنندج برگزار شد.

در این محفل نورانی که ویژه کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان بود، قاریان مطرح قرآن کریم به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

محفل انس با قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه استان کردستان و جمعی دیگر از مسؤولان استانی به شکرانه عملیات «وعده صادق» برگزار شد.

این محفل به صورت زنده از شبکه‌های قرآن و کردستان پخش شد.

کد خبر 6083713

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش