Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@00:00:12 GMT

۲۰۰ سرباز آمریکایی در سوریه می‎مانند/استقبال کردها

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۵۷۸

کردهای سوریه از تصمیم آمریکا برای حفظ ۲۰۰ سرباز در سوریه استقبال کردند؛ تصمیم که به نظر می‌رسد برای دادن اطمینان به همپیمانان واشنگتن در سوریه اتخاذ شده است. آفتاب‌‌نیوز : مسئولان کرد سوری از تصمیم واشنگتن درباره حفظ ۲۰۰ سرباز آمریکایی در سوریه بعد از عقب‌نشینی از این کشور استقبال کردند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، مسئولان کرد تأکید کردند: ماندن سربازان آمریکایی در سوریه باعث می‌شود کشورهای اروپایی نیز نیروهایشان را از سوریه خارج نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاخ سفید اعلام کاستقبال کردها از تصمیم آمریکا برای حفظ ۲۰۰ سرباز در سوریهکردهای سوریهکردهای سوریه از تصمیم آمریکا برای حفظ ۲۰۰ سرباز در سوریه استقبال کردند؛ تصمیم که به نظر می‌رسد برای دادن اطمینان به همپیمانان واشنگتن در سوریه اتخاذ شده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مسئولان کرد سوری از تصمیم واشنگتن درباره حفظ ۲۰۰ سرباز آمریکایی در سوریه بعد از عقب‌نشینی از این کشور استقبال کردند.
مسئولان کرد تأکید کردند: ماندن سربازان آمریکایی در سوریه باعث می‌شود کشورهای اروپایی نیز نیروهایشان را از سوریه خارج نکنند.
کاخ سفید اعلام کرده که ۲۰۰ سرباز این کشور برای حفظ "صلح" در سوریه می‌مانند.رده که ۲۰۰ سرباز این کشور برای حفظ "صلح" در سوریه می‌مانند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کردهای سوریه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی

به گزراش جماران به نقل از الجزیره، روزنامه اسرائیل الیوم گزارش داد که 130 سرباز اسرائیلی در پی خوردن غذای فاسد دچار مسمومیت شدند و 17 نفر از آنها روانه بیمارستان شدند.

به گفته خانواده های این سربازان غذایی که به این سربازان داده شده فاسد بوده است.

این در حالی است که به این سربازان اجازه خرید غذا داده نمی شود.

 

دیگر خبرها

  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی
  • وزارت خارجه سوریه: وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • فیلم/ سرباز آمریکایی کیست؟
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش (عکس)
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • استقبال از طرح «کالابرگ الکترونیکی» حدود ۹۵ درصد است