Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@16:37:16 GMT

چند خانواده بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی گرفتند؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۶۱۳

 محمدباقر نوبخت با بیان اینکه هر مابه التفاوتی که از بحث تغییر قیمت ارز از ابتدای سال حاصل شود، به مردم اختصاص می‌یابد، گفت: حدود ۱۴ میلیارد دلار ارز به کالا‌های اساسی اختصاص یافته که مبلغ ریالی آن، حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان می‌شود؛ ضمن اینکه دولت حاضر شده این مابه‌التفاوت را از واردکنندگان و تولیدکنندگان دریافت نکند، به شرط اینکه قیمت کالا‌ها نیز افزایش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‌رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اقدام دیگر دولت برای حمایت از سفره مردم و عدم افزایش قیمت کالا‌های اساسی، پرداخت مابه‌التفاوت ارز پتروشیمی‌ها بود، افزود: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مابه‌التفاوت، به صورت بسته کمک‌های ۲۰۰ هزار تومانی، توزیع شده که به حدود ۱۶ میلیون خانوار و پنجاه میلیون نفر، بسته‌های ۲۰۰ هزار تومانی جبرانی پرداخت گردیده است.

وی تصریح کرد: سال آینده هر مابه التفاوتی از نرخ ارز برای دولت حاصل شود، به صورت کامل به مردم بازگردانده می‌شود.   منبع: خبر آنلاین 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لایحه بودجه رئیس سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری کرمان در حاشیه آیین توزیع این بسته ها در مسجد الزهرا (س) کرمان گفت: به مناسبت سال جدید و ماه مبارک رمضان، در آستانه عید سعید فطر  برای کمک به محرومان و خانواده زندانیان نیازمندهزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش ۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد، که بخشی از این بسته ها در اختیار خانواده زندانیان نیازمند و بخشی از آن نیز در مناطق محروم استان توزیع می شود.

حجت الاسلام حمیدی تاکیدکرد:اشتغال جزو سیاست هایی است که بنیاد تعاون، انجمن حمایت زندانیان و سازمان زندان ها پیگیری می کنند و در کوتاه مدت این بسته های کمک معیشتی می تواند به خانواده های نیازمند کمک کند اما در بلندمدت باید  در پی اشتغال، تولید و کارآفرینی برای خانواده زندانیان باشیم تا آنان بتوانند زندگی خود را تامین کنند.

همچنین در حاشیه این آیین  ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی، ورزشی، خدماتی و رفاهی مسجد الزهرا (س) در محله فیروزآباد کرمان نیزآغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • (تصویر) وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد