Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با اشاره به نقش جوانان در عرصه‌های اجرایی جامعه و تاثیر حضور آنان در توسعه و پیشرفت کشور، اظهار کرد: بدون شک جوانان یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده اند و به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب به دست همین جوانان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی افزود: جوانان ایران طی ۴۰ سال در عرصه های دفاعی، اجرایی و مدیریتی به خوبی خود را نشان داده اند، بنابراین با ورود به پنجمین دهه از انقلاب باید حضور جوانان انقلابی و مومن پررنگ تر شود.

وی تاکید کرد: مسئولان با تربیت نیروهای مدیریتی لایق انقلاب، میدان کار را به جوانان سپرده چرا که جوان گرایی در مدیریت اجرایی کشور حرف اول را می زند.

خطیب نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر حضور جوانان انقلابی، مومن و متعهد در جایگاه‌های اجرایی تاکید داشته اند، گفت: ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ مرتبه به حضور جوانان اشاره کرده اند چراکه آنان امید کشور بوده و سرنوشت به دست آنان رقم بخورد.

یعقوبی با بیان اینکه رژیم منحوس فرعون با دست جوانان متلاشی و قوم بنی‌اسرائیل نجات یافت، تصریح کرد: فرعون امروز همان استکبار جهانی است که خود را برتر و حق حاکمیت را از آن خود می داند.

وی اضافه کرد: از این رو مقام معظم رهبری تاکید داشته اند تا امور کشور به جوانان انقلابی و مومن سپرده شود تا در برابر جریان استکبار بایستند و اجازه ندهند نااهلان به انقلاب نفوذ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه نسل جوان کشور بین ۱۵ تا ۴۰ سال است که جمعیت ۳۶ میلیون نفر را تشکیل داده اند، گفت: نسل جوان ایران باید با توان و انرژی بیشتر نسبت به گذشته وارد میدان کار شود البته حضور افراد میانسال به عنوان راهنما و مشاور ضروری است.

یعقوبی افزود: وجود ۱۴ میلیون جوان تحصیل‌کرده و متخصص، ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت کشور است، بنابراین باید زمینه ورود آنان را فراهم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ غربی در زندگی امروز مردم نمایان شده است، اظهار کرد: مصادیق غرب زدگی همچون معماری منازل و سختمان ها، نوع پوشش و نگهداری حیوانات در فرهنگ مردم نفوذ کرده، بنابراین مردم هوشیار باشند که در فرهنگ غرب هضم نشوند.

خطیب نماز جمعه بجنورد همچنین به ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: زندگی‌ حضرت فاطمه (س)، اگر چه‌ کوتاه‌ بود اما می توان از این‌ بانوی بزرگوار درس جهاد، مبارزه، تلاش، کار انقلابی، صبر انقلابی، دفاع‌ از نبوت‌ و امامت‌ را گرفت.

کد خبر 4549267 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: بجنورد جوانان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است

محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VOD‌ها است.

به‌ گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکرد‌های جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبات نهاد‌های بالادستی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

وی افزود: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان ضمن اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود، بر انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و اضافه کرد: این دفتر آماده هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی در جهت توسعه کمی و کیفی تبلیغات کشور است و بر این اساس از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف انتظار داریم که رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه امور قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است