Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگان مرکز استان گلستان اظهار داشت: هرچند در روایات هدیه که موجب پیوند قلب ها و از بین بردن کینه می شود سفارش فراوان شده ولی نباید گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) تحت تاثیر هدیه دادن قرار گیرد.
وی اضافه کرد: امروز آسیب هایی که در جامعه با آن مواجهیم به خاطر عمل نکردن درست به وظایف محوله و کمرنگ شدن ایمان به خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گرگان با محکوم کردن حادثه اخیر تروریستی در زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران امنیت کشورمان گفت: این اقدام کور ناشی از ضعف و ناتوانی دشمن در برابر عظمت انقلاب اسلامی است.
عوامل گروهک موسوم به جیش العدل وابسته به القاعده که در لیست تروریستم جهانی قرار دارد با اقدام انتحاری اواخر بهمن گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان سپاه را منفجر کردند که بر اثر آن 27 نفر شهید و 13 نفر زخمی شدند.
6204/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اتوبوس استان گلستان انقلاب اسلامی جامعه خطبه های نماز جمعه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه  اعلام کرد میز‌های خدمت این هفته   31 فروردین ماه 1403با حضور  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان  -مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران- حفاظت محیط زیست - آموزش و پرورش و   شهردار منطقه 1  ارومیه  برگزار می شود.

نمازگزاران از ساعت ۱۱ تا ۱۲ می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان گذارند.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت