Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منتخب دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از دید وبسایت هواسکورد اعلام شد.

طرفداری- دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با برگزاری دیدار های برگشت به پایان رسید و از قرعه کشی دور بعد نیز صورت پذیرفت. سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت نیز در هفته علمکرد بسیار خوبی داشت و وبسایت معتبر هواسکورد نام او را در بین تیم منتخب هفته (دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی) لیگ اروپا قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادسون اودوی، هافبک جان چلسی نیز دیگر پدیده ای است که نامش در این لیست به چشم می خورد. بازیکنانی از آرسنال و اینتر نیز در لیست حضور دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست

سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پاری سن ژرمن حاضر شد. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن به میزبانی استادیوم لوییس کمپانیس مقابل هم قرار می گیرند. ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

یک فرصت فوق العاده پیش روی باشگاه بارسلونا قرار دارد. ما در خانه بازی می کنیم و مونتجوئیک باید شبیه شب های بزرگ در نیوکمپ شود و هواداران هم باید آن را به یک دیگ جوشان تبدیل کنند. پاری سن ژرمن کاری به احتمال و شایدها نخواهد داشت و با تمام قوا وارد زمین خواهد شد. 

باید شخصیت زیادی از خود نشان دهیم تا به نیمه نهایی برسیم چون بازی فردا یک جنگ خواهد بود. پاری سن ژرمن شجاعانه ظاهر خواهد شد و ما از امتیاز بازی خانگی برخورداریم، اما مسابقه بسیار سختی خواهد بود. به معنای واقعی کلمه هیجان زده هستیم.

احساس خوبی دارم، برای فردا انگیزه دارم. راهیابی به نیمه نهایی برای من یک افتخار خواهد بود، برای هواداران بارسلونا هم همینطور. پیروزی ها تسکین دهنده هستند، اما وقتی شکست بخورید به شما اجازه نفس کشیدن نمی دهند. من از اینکه در جایگاه فعلی هستیم، خوشحال و هیجان زده هستم.

پدری و گوندوعان؟ من هر دوی آنها را دوست دارم. و کیفیت پاس آخرشان فوق العاده است. آنها به ما ریتم می دهد. فردا بازی سختی برای هافبک هاست. ما مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا در پرسینگ قرار خواهیم گرفت. اگر گوندوغان و پدری فضا و زمان داشته باشند، اوضاع خوبی برای ما رقم خواهد خورد. هر کسی که در لیست حضور دارد، می تواند کل 90 دقیقه بازی کند. با پدری در مورد خستگی اش صحبت خواهیم کرد. پدری فردا باید نقش بسیار مهمی ایفا کند. 

غیبت کریستنسن و روبرتو؟ آندریاس و سرجی برای ما بسیار مهم هستند. محرومیت ها به ما ضربه زد. نکته کلیدی فردا این است که یک تیم باشیم. باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به نیمه نهایی انجام دهیم. اگر به شکل تیمی خوب ظاهر شویم، مطمئن باشید که تعداد نفرات برای ما دردسرساز نخواهد شد. 

حضور لاپورتا در تمرین؟ او به من گفت که می خواست کنار تیم باشد. دوباره در باشگاه ما شور و شوق وجود دارد، این را در هواداران و رئیس می توانید به خوبی مشاهده کنید. او می خواست برای حمایت در کنار تیم باشد.

پاری سن ژرمن همیشه یک تیم هجومی بوده و تیم های انریکه هم همیشه حمله می کنند؛ مخصوصا فردا که در نتیجه عقب هستند. دمبله؟ قبل از بازی به او خوش آمد گفتم. هواداران هم می توانند هر کاری دوست داشته باشند انجام دهند. من به شخصه از جدایی او ناراحت شدم چون دوران او در تیم ما فوق العاده بود. من نسبت به او کینه ای ندارم و فردا با احترام به او خوش آمد خواهم گفت. عثمان از بازیکنان مورد علاقه من است. 

احساسات در بازی فردا بسیار مهم خواهند بود. باید خودمان را کنترل کنیم و بهترین شخصیت تیم را نشان دهیم. جنبه احساسی در مراحل حذفی بسیار اهمیت دارد. جدایی من پس از پایان فصل؟ شما خیلی در مورد من نگران هستید. مهم این است که باشگاه به نیمه نهایی برسد، جایی رفتن یا نرفتن من اهمیت ندارد. 

پپ، انریکه و آراگونس بیشترین تاثیر را روی من گذاشته اند. با پپ، لوئیس و لوئیس انریکه. وقتی قرار است کاری انجام دهم، حرف هایی که از آنها در ذهن دارم مقابل چشمانم مرور می شود. آنها مرا شکل داده اند. این واقعیت من است.

4 سرمربی بارسایی در لیگ قهرمانان (ژاوی، انریکه، آرتتا و گواردیولا)؟ به نظرم این نمی تواند یک اتفاق باشد. آکادمی بارسلونا سرمربیان زیادی تولید می کند و این به خاطر فلسفه باشگاه است. این برای بارسا یک مزیت است و در DNA باشگاه قرار دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست
  • جهت حمایت از تیم برای جدال با پاری سن ژرمن: حضور خوان لاپورتا در تمرینات بارسلونا
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا