Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@03:10:23 GMT

سگ خانگی کودک یک ساله صاحبش را تکه تکه کرد!+عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۷۰۲

سگ خانگی کودک یک ساله صاحبش را تکه تکه کرد!+عکس

رکنا:نوزاد یک ساله توسط سگ خانگی شان از هم دریده شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک سگ نژاد پیت-بول نوزاد یک ساله صاحبش را در غیاب وی کشت.این حادثه هولناک در شهر پراگ پایتخت جموری چک رخ داده است.

شبکه تلویزیونی نووا گزارش داد: مادر نوزاد کودک یک ساله اش و سگ پیت-بول را در یک اتاق آپارتمان مسکونی اش تنها گذاشت و خود از خانه خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر هنگامی که به خانه بازگشت با پیکر از هم دریده شده نوزاد یک ساله اش مواجه شد. نیروهای اورژانس نتوانستند کمترین کاری را برای نجات جان نوزاد انجام دهند.

شبکه تلویزیونی نووا جزییات بیشتری از این حادثه دلخراش فاش نکرده است. از سرنوشت سگ قاتل اطلاعی در دست نیست. این شبکه تنها گزارش داد که مادر در حالت شوک به سر می برد و تحت درمان روانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه آپارتمان جزییات قاتل حادثه آپارتمان جزییات قاتل اخبار حوادث سگ هولناک عکس سگ خانگی نوزاد یک ساله عکس فیلم تلگرام مرد دختر دستگیر شد دستگیری دستگیر تروریست ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در مزون لباس

سرهنگ عبدالرضا ضربت از دستگیری مادر و دختری خبر داد که صاحب یک مزون لباس را کشته و دخترش را مجروح کرده بودند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل در مزون لباس
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید