Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:38:30 GMT

جوانان انقلابی باید در همه عرصه ها جهادی عمل کنند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۷۳۳

جوانان انقلابی باید در همه عرصه ها جهادی عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته کرمان بیان داشت: تعداد زیادی از نیروهای انسانی ما را افراد تحصیلکرده دانشگاهی تشکیل می دهند که خود بسیار ارزشمند است.

 امام جمعه کرمان گفت: شمار زیادی جوان انقلابی فداکار و از جان گذشته داریم که در بسیاری از عرصه ها آماده هستند و اگر به حضور آنها نیاز شود پا به عرصه خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیدادی سلیمانی بیان داشت: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب قبل از صدور دستورات هفتگانه و متصل شدن انقلاب به تمدن اسلامی، امید  به آینده و نترسیدن از دشمن را مورد تأکید قرار دادند.

وی گفت: ما علاوه بر ظرفیت نیروی انسانی، منابع عظیم معدنی و ذخایر بسیار زیرزمینی نیز در کشور داریم که باید به آنها توجه داشته باشیم.

وی افزود: کشور ایران از نظر جغرافیایی و سیاسی وضعیت قابل توجهی دارد لذا یکی از موقعیت‌های ممتاز کشورمان سواحل طولانی آن است به صورتی که یک چهارم استانهای کشور ساحل نشین هستند در حالی که در دنیای امروزی دریا و ساحل نقش اساسی برای تحول در جوامع را به خود اختصاص می‌دهد.

امام جمعه کرمان بیان داشت: ما در کشورمان گلوگاه های حمل و نقل جهانی داریم و بخش زیادی از کالاهای تجاری باید از این گلوگاه ها عبور داده شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع علم و پژوهش تاکید فراوانی دارند لذا برای توجه به این حوزه باید به مواردی از جمله ظرفیت علمی ایران در سایه اسلام و همچنین تاریخ کشورمان توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به دو شهید باکری و خرازی گفت: این دو فرمانده مردانه  جنگیدند و در راه رسیدن به اهدافشان عاشقانه شهید شدند.

امام جمعه کرمان ضمن بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی بیان داشت: روز مهندس را گرامی می دهیم زیرا مهندسین در دفاع مقدس و همچنین در بسیاری از مراحلی که به مهندسی جنگ نیاز داشتیم و نیز عمران و آبادانی کشور نقش بی‌نظیری ایفا کرده اند.

وی گفت: این هفته ولادت حضرت زهرا را پیش رو داریم که ایشان برای پدر خود فرزندی مهربان و ارزشمند و برای همسرشان فداکار ترین و کاملترین همسر و برای فرزندان خود مادری مهربان بودند.

علیدادی سلیمانی افزود: در جامعه ما مردان و زنان تحت تاثیر شخصیت مادر خود هستند لذا مادر ستون تربیت در کانون خانواده است.

کد خبر 4549244

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه کرمان گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار پیشوا، ظهر جمعه و در پی عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پس از اقامه نماز جمعه به امامت حسینی میر امینی امام جمعه، نمازگزاران به منظور اعلام حمایت از حرکت قهرمانانه رزمندگان اسلام و در رأس آن‌ها نیروهای نظامی کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی و در جهت محکومیت دوباره جنایات این خون‌خوارترین انسان‌های تاریخ، از حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.‌

بر اساس این گزارش این راهپیمایی با حضور سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، خیراندیش فرمانده سپاه شهرستان، مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار شهرستان پیشوا برگزار شد.

گفتنی است که این راهپیمایی پرشور در حمایت از پاسخ قاطع و قانونی سپاه پاسداران به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه اسلام صورت گرفت و مردم انقلابی شهرستان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

کد خبر 6082553

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق آبروی دنیای اسلام شد
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است