Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، تهیه‌کننده و مجری برنامه ورزشی «نود» درباره این برنامه عنوان کرد: وابستگی نداشتن به هیچ تیم، گروه و جریان خاص و البته تلاش مستمر برای نورافکن انداختن روی فسادها و نقاط تاریک فوتبال در این زمینه بسیار مهم بوده است.

فردوسی‌پور تصریح کرد: همیشه سعی کردیم هیجان و جذابیت ذاتی فوتبال را به خانه‌های مردم بیاوریم و در کنار آن با صحبت درباره کاستی‌ها و فسادهای موجود در فوتبال و از جایگاه رسانه نسبت به اصلاح وضع موجود وظیفه‌مان را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تأثیر برنامه‌های ترکیبی به ویژه ورزشی در افزایش جذب مخاطب اظهار کرد: در کشور ما علاقه بسیار زیادی به ورزش و به خصوص فوتبال وجود دارد. جمعیت چند ۱۰ میلیونی علاقه‌مند به فوتبال داریم که به شدت پیگیر این رشته ورزشی و برنامه‌های مرتبط با آن هستند؛ بنابراین هر چه در این حوزه برنامه‌های بهتر و جذاب‌تری ساخته شود به طور مستقیم به جذب مخاطب کمک می‌کند.

فردوسی‌پور اظهار کرد: در چند سال گذشته به استانداردهای جهانی در برنامه سازی ورزشی نزدیک‌تر شدیم، اما هنوز از نظر زیر ساخت‌ها، ایده و اجرا فاصله قابل توجهی وجود دارد و جای کار در این زمینه زیاد است.

عادل فردوسی پور مجری برنامه «نود» که امسال جزو برنامه‌های شاخص بخش مردمی و کاندیدای دریافت جایزه در جشنواره تلویزیونی جام جم است، درباره ضرورت برگزاری این جشنواره بیان کرد: در پایان هر سال ارزیابی برنامه‌های صداوسیما صورت می‌گیرد و تقدیر از برنامه‌های برتر صداوسیما اتفاق مثبتی است که باعث ایجاد انگیزه برای برنامه‌سازها می‌شود.

او گفت: رأی مثبت مردم در بخش مردمی جشنواره جام جم بهترین قدردانی برای یک برنامه ساز است و می‌تواند انرژی لازم را برای ادامه فعالیت به برنامه ساز و عوامل یک برنامه بدهد.

این مجری درباره ارتقای سطح کیفی جشنواره جام جم گفت: اگر در تبلیغ جشنواره و برنامه‌ها بهتر و جذاب‌تر عمل شود مشارکت بیشتری از سوی مخاطب دیده می‌شود و حضور آن‌ها پر رنگ‌تر خواهد بود.

مجری برنامه ورزشی «نود» در پایان درباره بخش مردمی جشنواره جام جم و انتخاب برترین‌ها از طریق رأی مردم، عنوان کرد: این اتفاق بسیار مثبت است که بهترین‌ها با نظر مردم که مخاطبان ما هستند، انتخاب می‌شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم