Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از آغاز شمارش معکوس برای برگزاری بزرگترین جشنواره ورزشی کشور در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، پیمان ادیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین بار است که این رویداد بزرگ برگزار می‌شود و پیش بینی کرده‌ایم تا استقبال خانواده‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جشنواره امسال برنامه‌ها به شدت افزایش داشته است که می‌توان به برنامه‌های آموزشی اشاره کرد، زیرا معتقدیم به هر اندازه که می‌توان باید در حوزه آموزش گام بر داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه جشنواره جزیره با شعار «لذت باهم بودن» برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره دهم تا هفدهم اسفندماه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

ادیبی با اشاره به مدعوین ویژه جشنواره جزیره ورزش توضیح داد: سال گذشته بسیاری از مقامات کشوری و بین‌المللی از فعالیت‌ها و توانمندی‌های ورزشی منطقه آزاد اروند بازدید کردند که امسال نیز مهمانان رده بالایی از وزارت ورزش و جوانان و همچنین از خارج از کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 خانواده ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان جشنواره 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • آغاز به کار ۲۶ ایستگاه تندرستی همزمان با هفته سلامت