Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه به نسل جوان را به مسئولان متذکر شدند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: نگاه بعضی ها در داخل کشور این است که اگر به غربی ها نه بگوییم نمی توانیم کشور را پیش بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: باید برای نیروهای جوان برنامه ریزی کرد و از افراد نخبه و افکارها آنها در جهت پیشبرد نظام بهره برد.
ایمانی تاکید کرد که مجلس ، دولت و قوه قضاییه در چارچوبی که مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی ترسیم کردند باید به نیروهای جوان اعتماد کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خویش فرمودند مراقب فریب اروپایی ها باشید زیرا اروپایی به بهانه ایجاد کانال مالی 9 ماه ایران را در امر واردات دارو و غذا معطل گذاشتند.
ایمانی افزود: آنچه مردم ایران در دهه پنجم انقلاب توقع دارند این است که به دولتمردان ،مجلس و قوه قضاییه بگویند که در مسیر و نقشه راهی که رهبری ترسیم می کند گام بردارند.
وی اظهار داشت: این ملت از کسانی که کوتاهی کنند نخواهند گذشت زیرا مردم پشتیبان رهبری
و ادامه دهنده راه امام (ره ) و شهدا هستند.
7413/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه فرديس نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کاهش «فوری» تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه شورای همکاری خلیج فارس در این باره آمده است: ما نسبت به تحولات اخیر منطقه، تنش‌های نظامی در آن و تاثیر این تحولات بر امنیت و ثبات منطقه‌ به شدت نگران هستیم.

این شورا تاکید کرد: ما بر اهمیت کاهش فوری تنش در راستای حفظ امنیت و ثبات منطقه تاکید می‌کنیم و به همین منظور تمامی طرف‌ها باید دیپلماسی را به عنوان راهی برای حل و فصل درگیری‌ها در پیش بگیرند و با خویشتنداری منطقه را از جنگ دور کنند.

در ادامه بیانیه شورای همکاری خلیج فارس با اشاره به تحولات نوار غزه و کرانه باختری، آمده است: خواستار توقف خشونت‌ها علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه‌باختری هستیم. ما همچنین خواستار برگزاری کنفرانسی بین‌المللی با هدف دستیابی به یک راه‌حل برای مساله فلسطین، پایان اشغالگری و برپایی کشور فلسطینی به پایتختی قدس شرقی هستیم.

این بیانیه پس از آن صادر شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کاهش «فوری» تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی | آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت تجاوز شدند
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد