Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:26:39 GMT

چالش پلاک سفیدهای غیرمجاز در حوالی ترمینال‌ها!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۷۸۴

چالش پلاک سفیدهای غیرمجاز در حوالی ترمینال‌ها!

رییس اتحادیه تعاونی‌های سواری-کرایه بین شهری کشور با انتقاد از فعالیت‌های سوارهای پلاک سفید غیرمجاز در اطراف ترمینال‌های مسافربری، هشدار داد: خودروهای پلاک سفید غیرمجاز از بیمه سرنشین تکمیلی برخوردار نیستند و سرعت آنها نیز کنترل نمی‌شود، بنابراین از مردم درخواست می کنیم به دلیل پرداخت هزینه کمتر جان خود را در معرض خطر قرار ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت‌الله حاجی محمدعلی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از فعالیت خودروهای سواری پلاک سفید غیرمجاز در اطراف تمامی ترمینال‌های مسافربری کشور، تصریح کرد: متأسفانه خودروهای سواری پلاک سفید غیرمجاز به عنوان رقبای ناخواسته صنف سواری-کرایه بین شهری کشور شرایط را برای فعالیت قانونی این صنف سخت کرده‌اند و هیچ ارگانی در راستای پاکسازی این مسئله اقدام نمی‌کند.

وی ادامه داد: متأسفانه خودروهای سواری پلاک سفید غیرمجاز در مقابل ورودی ترمینال‌های کشور فعالیت می‌کنند و مسافری که قصد دارد به منظور انجام سفر به درون ترمینال بیاید با ارائه نرخ‌های پایین‌تر از سوی این قشر، مانع از حضور وی در درون ترمینال می‌شوند و به همین دلیل نیز چالش جدی برای تعاونی‌های سواری-کرایه بین شهری به شمار می‌آیند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سورای-کرایه بین شهری کشور با بیان اینکه خودروهای سواری پلاک سفید غیرمجاز در روزهای کم تردد پایین‌ترین نرخ را به مسافران اعلام می‌کنند و در روزهای پر ازدحام با بالاترین نرخ از مسافران استقبال می‌کنند، گفت: پلیس راهنمایی رانندگی باید به عنوان مسئول این چالش با متخلفان برخورد کند و اجازه استقرار آنها را در پیرامون ترمینال‌ها ندهد.

حاجی محمدعلی در ادامه با تاکید بر اینکه مسافران باید بدانند در صورت انجام سفر با ماشین‌های پلاک سفید غیرمجاز به جای سواری-کرایه‌های بین شهری از بیمه سرنشین برخوردار نیستند، اظهار کرد: خودروهای سواری پلاک سفید غیرمجاز بیمه سرنشین تکمیلی ندارند و سرعت آنها نیز کنترل نمی‌شود به همین دلیل به تمام مردم هشدار می‌دهیم تا نسبت به تردد با چنین وسایل نقلیه‌ای دقت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم به دلیل پرداخت هزینه کمتر و عدم آگاهی نسبت به نبود بیمه سرنشین بعضاً از خودروهای سواری پلاک سفید غیرمجاز به جای سواری-کرایه‌های بین شهری استفاده می‌کنند و باید تبعات این اقدام را بدانند، چرا که اگر خدای ناکرده هر اتفاقی برای یک مسافر در طول سفر رخ دهد هیچکس پاسخگو نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می‌رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع می‌کند و حوالی سحر نیز غروب می‌کند؛ بر اساس نامگذاری‌های انجام شده توسط قبایل آمریکایی، این پدیده ماه کامل صورتی نام دارد، اگرچه این پدیده در آمریکای شمالی "ماه صورتی" خوانده می‌شود، اما ربطی به رنگ قمر زمین ندارد، بلکه به دلیل رویش گل‌های صورتی در این زمان از سال در منطقه‌ای در آمریکای شمالی است.

در شب‌های پس از پنجم اردیبهشت، ماه هر روز حدود یک ساعت دیرتر طلوع می‌کند و اواخر شب نیز با نور زیادی می‌درخشد، سپس طی چند روز فقط در آسمان قبل از سحر و اوایل صبح قابل مشاهده است؛ زمانی که به تربیع آخر می‌رسد، یک هفته پس از ماه کامل، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و حوالی ظهر نیز غروب می‌کند.

لحظه دقیق ماه کامل زمانی است که طول جغرافیایی دایره‌البروجی ماه دقیقاً ۱۸۰ درجه از طول جغرافیایی دایره‌البروجی خورشید فاصله داشته باشد، ماه کامل را می‌توان هر زمانی از شب مشاهده کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228365 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران