Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، این دو خواهر ۱۸ و ۲۰ ساله در هنگ کنگ و در مسیر رفتن به استرالیا توسط ماموران عربستان سعودی متوقف شده بودند اما موفق شدند در نهایت خود را به بخش تحت کنترل چین برسانند.

هر دو خواهر اعلام کرده‌اند که نمی‌خواهند به عربستان بازگردند و خواهان گرفتن پناهندگی در کشوری هستند که "حقوق زنان را به رسمیت بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

خبر درخواست پناهندگی این دو خواهر در روزی رسانه‌ای شد که محمدبن سلمان، ولیعهد عربستان برای بازدید رسمی در پکن به سر می‌برد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین خانواده رسانه عربستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرآنلاین «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از ایسنا وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898927

دیگر خبرها

  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان