Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@11:32:35 GMT

روحیه انقلابی‌گری در جوانان ستودنی است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۹۵۲

روحیه انقلابی‌گری در جوانان ستودنی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، ظهر امروز، ۳ اسفند ماه، در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت، با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) گفت: اگر خداوند بخواهد تمام زیبایی‌های عالم را در یک فرد خلاصه کند، آن شخص حضرت زهرا(س) است.
وی تصریح کرد: حضرت محمد(ص) در خصوص حضرت زهرا(س) فرموده‌اند که رضایت فاطمه(س) باعث رضایت من است و رضایت من رضایت پروردگار را به‌دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اطاعت از حضرت زهرا(س) بر همگان واجب بوده و حضرت زهرا(س) الگوی حسنه برای تمام انسان هاست، ایشان همسری فداکار و نمونه برای حضرت علی(ع) بودند.
به گفته وی مهم‌ترین نقش‌هایی که یک زن می‌تواند در خانواده ایفا کند، نقش یک همسر و مادر نمونه برای تربیت فرزندان صالح است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت: امنیت با جانفشانی انسان‌های مومن و جوانان مومن به دست می‌آید و مسئولان باید بدانند که راحتی و آسایش را مدیون انسان‌های آزاده هستند.
وی تصریح کرد: امید به آینده‌ای روشن و درخشان با نقش‌آفرینی جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و باید جوانان را در محور امور قرار داد، نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کرد، آنها بارها نشان دادند که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.
امام جمعه پلدشت افزود: باید به جوانان اعتماد کنیم و مسئولان، جوانان را به میدان بیاورند، روحیه انقلابی‌گری در جوانان بسیار زیاد بوده و ستودنی است.
به گفته وی اگرچه امروز در اجرای برخی امور در داخل کشور نواقصاتی داریم، ولی کشورمان از نفوذ و اقتدار بالایی در منطقه برخوردار است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماز جمعه پلدشت امام جمعه پلدشت جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • چهره ستودنی ایران در دنیا