Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@18:13:25 GMT

زایمان عجیب دختر 7 ماهه ! + عکس +16

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۹۷۹

زایمان عجیب دختر 7 ماهه ! + عکس +16

حوادث رکنا: کودک 7 ماهه یک جنین زنده را در شکم خود باردار بود که با کمک جراحان این جنین از شکم این کودک خارج شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، رشد عجیب و خطرناک جنین داخل شکم کودک خردسال هندی تیم پزشکی را برای جراحی اورژانسی آماده کرد ، دختربچه هندی به دلیل اختلال نادر مادرزادی دچار چنین مشکلی شده بود.

زندگی کودکی که جنین زنده ای داخل شکمش در حال رشد بود در معرض خطر قرار گرفت چرا که وضعیت رشد جنین نگران کننده تر از حد انتظار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختربچه 7 ماهه هندی به نام پرینسا راتاوا دچار مشکلی عجیب بود که تا پیش از این تنها 200 مورد از آن در سرتاسر جهان گزارش شده است این دختربچه خردسال جنین زنده ای داخل شکم داشت که به سرعت در حال رشد بود .

براساس گزارشات ،والدین این دختر بچه 2 ماه پیش متوجه علامت وجود موجودی زنده داخل بدن فرزندشان شدند اما احساس کردن مسئله ی مهمی نیست و احتمالا اشتباه فکرمی کنند ، این علامت هشدار دهنده مدتی بعد رشد کرد و آنها را نگران کرد تا راهی بیمارستان شوند و واقعیت ماجرا را دریابند.

تیم 6 نفره جراحی بیمارستان به سرعت برای خارج کردن جنین زنده آماده شدند و بعد از یک عمل جراحی سخت موفق شدند جنین 130 گرمی را از بین کلیه و روده ی کودک خارج کنند.

رئیس بخش جراحی کودکان، گفت:جنین رشد طبیعی داشته است و همانطور که مشاهده شده ستون مهره های طبیعی، بافت های مغزی و برخی از اندام ها را دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی پزشکی اخبار حوادث کودک عکس باردار عجیب جنین عکس فیلم تلگرام مرد دختر دستگیر شد دستگیری دستگیر ویدیو ها تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی