Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
دوره ليزرتراپي و برداشت موهاي زايد بدن براي سومين بار در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش انجام مي شود.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، برداشت موهاي زايد با دستگاه ليزر ALEX DEKA 2018 كه يكي از پيشرفته ترين تجهيزات ليزر مو در دنيا، مجهز به سيستم كولينگ و ساخت كشور ايتاليا مي باشد براي سومين دوره در كلينيك پوست مو و زيبايي بيمارستان كيش انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به رضايتمندي و استقبال شهروندان جزيره كيش از اين دوره، اينبار براي پنج روز از دوم تا ششم اسفند ماه خدمات مربوطه ارائه مي شود.
شهروندان و گردشگران جزيره كيش مي توانند جهت هماهنگي و دريافت نوبت با شماره همراه 09382279878 تماس بگيرند.
همچنين علاقمندان براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت http://www.laser.sinayar.com مراجعه كنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند

ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: در سال گذشته ۶۷۳۰ نفر در دوره‌های عمومی و تخصصی صنایع‌دستی استان آموزش‌دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، محمد محسنی امروز ۲۶ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۶۷۳۰ نفر در دوره‌های عمومی و تخصصی صنایع‌دستی استان آموزش‌دیده‌اند که از این تعداد ۶۱۵۹ نفر در دوره‌های عمومی در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بشاگرد، رودان، بندر خمیر و قشم آموزش‌ دیده‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بیان کرد: این تعداد در رشته‌های البسه محلی، حصیربافی، چاپ مهری و قلمکار، خوس دوزی، قلاب‌بافی، چرم‌دوزی، احجام چوبی، پولک و منجوق‌دوزی، گلابتون دوزی و خوس بافی آموزش‌دیده‌اند. 

محسنی با اشاره به اینکه همچنین ۵۷۱ نفر در دوره‌های تخصصی آموزش‌دیده‌اند، اذعان کرد: این آموزش‌ها در شهرستان‌های بندرعباس،  میناب و بندرلنگه برگزارشده است. 

وی ادامه داد: گردشگری صنایع‌دستی و راهکارهای حمایت از توسعه صنایع‌دستی، آشنایی با مهر اصالت و ویژگی‌های آن، قیمت‌گذاری کالاهای صنایع‌دستی، شناخت صنایع‌دستی و فرهنگ استفاده از آن، آشنایی با اصول حرفه‌ای شرکت در نمایشگاه‌ها، قیمت‌گذاری محصولات صنایع‌دستی حصیری، شیوه‌های تولید محصولات حصیری، اصول و مبانی طراحی محصول، اصلاح و عیوب محصولات حصیربافی، ارگونومی منابع انسانی و حضایه بافی، دوره‌های آموزشی ویژه شاغلین صنایع‌دستی در سال گذشته بوده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: دوره‌های آموزشی باهدف ارتقا کیفیت محصولات صنایع‌دستی، ترویج هنرهای دستی، احیای رشته‌های بومی استان و همچنین ایجاد اشتغال برگزارشده است.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • برگزاری سومین رویداد بین المللی نوروتاک
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛آخرین مهلت ارسال مقالات