Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@07:44:24 GMT

بازنگری طرح هادی مشگین شهر جای سوال دارد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۰۹۰

بازنگری طرح هادی مشگین شهر جای سوال دارد

به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز جمعه در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی مشگین شهر افزود: در این طرح شاهد اعمال نفوذ برخی افراد و اعمال سلیقه شخصی هستیم که به هیچ وجه قابل قبول نیست.
او اظهار داشت: اجرای این طرح موجب نارضایتی عمومی ، تبعات سوء اجتماعی و نیز تضییع حقوق شهروندان قانون مدار و پایبند به قانون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمدی افزود: کاهش محدوده قانونی و حریم شهر از جمله خارج شدن پارک جنگلی و پارک سبلان از محدوده شهر ، کاهش محدوده ورودی شهر از طرف دروازه اهر و چند مورد دیگر کاملا غیر عادی می باشد.
او گفت: جای بسی تاسف و تعجب است که محدوده شهری برای سال 81 ، هزار و 223 هکتار در نظر گرفته شده بوده که این رقم برای هفت سال آینده هزار و 47 هکتار پیش بینی شده است.
فرماندار مشگین شهر با اشاره به افزایش جمعیت جوان شهری و نیاز به افزایش اراضی با کاربری مسکونی و توسعه آتی این شهر بر لزوم افزایش محدوده قانونی و کاربری های مسکونی در بازنگری طرح جامع تاکید کرد.
صمدی بیان کرد: طرح جامع و تفصیلی شهر باید به عنوان طرح توسعه متوازن شهری تهیه ، تدوین و تصویب شود، نه اینکه بصورت محدوده دندان موشی و در راستای ساماندهی تخلفات قبلی انجام شود.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 افزایش جمعیت حقوق شورای اسلامی قانون مدیرکل راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر

سعید مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۷ روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در مشگین‌شهر، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه سه خانم ۱۸، ۲۰ و ۳۶ ساله به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر شهرستان مشگین شهر منتقل شدند.

مهری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است، تصریح کرد: در روزهای سرد سال که بسیاری از مکان‌ها نیاز به وسایل گرمایشی دارند بهتر است شهروندان در استفاده از این وسایل موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 6063149

دیگر خبرها

  • بازنگری شاخص های ارزیابی روسای دانشگاه ها متناسب با محورهای دولت
  • علت افزایش ۵ برابری جریمه‌های رانندگی
  • مبلغ برخی جریمه‌های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • مبلغ برخی جریمه های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • برخی جریمه های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • برخی جریمه های رانندگی تا ۵ درصد افزایش یافته است
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • مشگین شهر مقصد گردشگران نوروزی در دور دوم سفرها
  • وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی نیشابور
  • مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر