Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: سال آینده ۱۵ هزار طرح اشتغالزایی در مناطق محروم کشور اجرا می‌کنیم. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سعید جعفری ظهر امروز در حاشیه افتتاح سالن ورزشی چند منظوره سردار ستار اورنگ نقارخانه بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال آینده 15 هزار طرح اشتغالزا با پیش بینی فراهم شدن 23 هزار شغل مستقیم توسط بنیاد برکت در مناطق محروم کشور اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امسال 41 هزار شغل مستقیم با اجرای طرح‌های مختلف در سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد شد که از این تعداد 18 هزار شغل در قالب اجرای 10 هزار طرح سهم بنیاد برکت بوده است.

تسهیلات کم‌بهره با محوریت توسعه اقتصادی در مناطق محروم اردبیل ارائه می‌شود‌13740 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در گیلان به بهره‌برداری رسید150 گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم قم فعالیت می‌کنند

جعفری توانمندسازی و اجرای طرح‌های اجتماع محور در سطح مناطق محروم را رویکرد و سیاست راهبردی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دانست و ابراز کرد: در سال‌های اخیر 40 هزار پروژه با سرمایه گذاری 500 هزار میلیارد ریال توسط این ستاد به مرحله اجرا رسیده است.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های در حوزه‌های مختلف از جمله احداث یک هزار و 550 مدرسه، یک هزار و 200 مرکز فرهنگی، 30 هزار واحد مسکونی، یک هزار و 100 پروژه درمانی، 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی و 159 مرکز جامع پزشکی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم کشور اجرا شده است.

جعفری با اشاره به اینکه 106 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 430 میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد برکت احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: سالن ورزشی چند منظوره سردار ستار اورنگ در نقارخانه با اعتبار هزینه شده 10 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد