Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:30:16 GMT

شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدها در منطقه داریم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۳۵۴

شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدها در منطقه داریم

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدها در منطقه داریم و خودمان را منطبق با تهدیدها آماده می کنیم.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز جمعه در حاشیه رزمایش ولایت 97، اظهار داشت: تهدیدها علیه کشورما همیشه وجود داشته و مهم توانمندی نیروهای مسلح برای مقابله و بازدارندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما توان مقابله با هر تهدیدی را دارند، افزود: در این خصوص، نیروی انسانی یک رکن مهم است و نیروهای ما امروز از نظر آموزش و مهارت در سطح بسیار بالایی هستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: امسال چند رزمایش برگزار شد که همه آنها با هم، نشانده توان و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.
امیر دریادار سیاری با اشاره به بومی بودن تمامی تجهیزات و سامانه های حاضر در رزمایش خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه ای نیست چراکه معتقدیم سلاح عاریه ای، امنیت عاریه ای به دنبال دارد و فروشندگان این تسلحیات می توانند در بزنگاه، گلوگاه ها را بگیرند.
مرحله نهایی رزمایش بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با نام ولایت 97 و با رمز مقدس یا زهرا (س) به مدت 3 روز از صبح امروز جمعه با رژه دریایی انواع شناور‌های سطحی و زیر سطحی و یگان‌های پروازی این نیرو در شرق تنگه هرمز و دریای عمان آغاز شد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رزمايش 97 معاون هماهنگ كننده ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت