Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی گفت: بیش از 337 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در نهایت بر اساس تصمیم هیئت انتخاب ، حدود یکصد اثر به بخش رقابتی جشنواره راه پیدا کردند.

محمد رضا محمدی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت:  چهارمین جشنواره مد و لباس فجر استان خراسان ر ضوی ازجمله رویدادهای معاونت هنری و سینمایی است که در چهلمین سال جشن انقلاب و در آستانه تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی(ره) است که در شهر مشهد برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مهم‌ترین اهدافی که  در این جشنواره دنبال می‌شود و کارگروه سازمان‌دهی مد و لباس کشور سیاست‌گذاری کرده است اهمیت عفاف و حجاب و پوشش در زندگی به‌ عنوان هویت فرهنگی جامعه و ایجاد بستری برای پیوند طراحان مد و لباس با صنعت پوشاک و تولید است.
محمدی ادامه داد: این جشنواره که از چهارم تا هفتم اسفند ماه در هتل میثاق مشهد برگزار خواهد شد، از حیث کمی و کیفی دارای سطح بسیار بالایی است و به هیچ وجه قابل مقایسه با جشنواره های قبلی نمی باشد و از همه مردم مشهد و خصوصا استان خراسان رضوی به ‌ویژه فعالان این عرصه دعوت می‌ کنیم  تا از آخرین دستاوردهای طراحان مد و لباس استان دیدن کنند .
دبیر پنجاه و هشتمین جشنواره کشوری مد و لباس بیان داشت: یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این جشنواره تأمل و هم‌گرایی سایر دستگاه‌های مرتبط همچون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ، میراث فرهنگی و صنایع دستی  ، دانشکده الزهرا ، اتاق اصناف و آموزش‌ وپرورش و همچنین بخش خصوصی در برگزاری این جشنواره است . همچنین در این جشنواره 12 کارگاه آموزشی در زمینه‌های طراحی ،دوخت، مد و پارچه سازی با حضور اساتید دانشگاهی و مدرسان با تجربه نیز برگزار خواهد شد  که پیش‌بینی می شود از این کارگاه ها در حدود  2 هزار نفر استقبال کنند و با تفاهم‌ نامه‌های که بین دستگاهای مختلف صورت گرفته است گواهی‌نامه‌های مشترکی به شرکت کنندگان در این کارگاه ها اهدا خواهد شد .
وی با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره روز شنبه 4 اسفندماه ساعت 19 در هتل میثاق مشهد برگزار خواهد شد، افزود: در این جشنواره به منظور  رویکرد توجه به بخش استعدادهای جوان و دانش‌آموزی ، مسابقات ایده تا اجرا را شاهد خواهیم بود که منجر به کشف استعداد و شناسایی طراحان مد و لباس دانش‌آموزی خواهد شد . بخش دیگراین جشنواره که باهدف صیانت از مواریث فرهنگی اجرا خواهد شد، لباس اقوام و پوشش محلی – سنتی خراسان است که با مشارکت سازمان میراث فرهنگی استان اجرا می‌شود .

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس جشنواره مد و لباس فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد