Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:20:58 GMT

امارات کاهش تحریم دریایی قطر را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۴۲۲

امارات کاهش تحریم دریایی قطر را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الحیاة، اداره فدرال حمل و نقل زمینی و دریایی امارات با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سازو کار قطع روابط با قطر در گذرگاه های دریایی تغییری نکرده است.

این در حالیست که پیشتر اعلام شده بود که طبق قوانین اعلام شده به بنادر و گفته‌های یک منبع آگاه صنعتی، امارات متحده عربی ممنوعیت حمل کالا بین بنادر خود و قطر را که به دنبال بایکوت سیاسی و اقتصادی دوحه وضع کرده بود، تسهیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه اداره حمل و نقل زمینی و دریایی امارات آمده است: اخبار منتشر شده در خصوص واردات کالاهای قطر و صادرات کالاها به این کشور دقیق و درست نیست و تغییری در خصوص تحریم اقتصادی قطر از طریق گذرگاه های دریایی به وجود نیامده است.

 عربستان، امارات، مصر و بحرین در ماه ژوئن ۲۰۱۷ روابط خود را با قطر به بهانه سیاستهای دوحه در قبال تروریسم قطع کردند.

کد خبر 4549307

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی قطر لغو تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است. 

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)