Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین باخت قطبی با فولاد!

طرفداری- در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه 2 بر 0 از حریف خود بگذرند و افشین قطبی اولین شکست فصل خود را تجربه کرد.

مشخصات بازی

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
نساجی مازندران-فولاد خوزستان
جمعه 3 اسفندماه 1397 ساعت 15:30
ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

ترکیب دو تیم

گزارش بازی

در اوایل نیمه اول بازی پایاپای پیش رفت و رفته رفته بازیکنان نساجی نبض عمل را در دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 28 شوت سرکش مجتبی ممشلی را دروازه‌بان فولاد دفع کرد و در ریباند شوت سجاد آشوری را مدافع فولاد به کرنر فرستاد. در دقیقه 34 روی ارسال کرنر سجاد آشوری و یک کش و قوس مهرداد عبدی دروازه فولاد را با شوت خود باز کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم نساجی عقب ننشست و بارها روی حرکت مهاجمان خود روی دروازه فولاد خطرآفرین شد. روی یک حرکت عمقی ضربه محمد مهدی نظری به دروازه‌بان فولاد برخورد کرد و در ادامه شوت سجاد آشوری را مدافعین فولاد از روی خط دروازه درآوردند تا اختلاف بیشتر نشود. در دقیقه 73 سیامک کوروشی روی محمد مهدی نظری خطای پنالتی انجام داد و در دقیقه 74 ولسیانی توانست گل دوم نساجی را به ثمر برساند. پس از این گل فولاد روی به حملات انتحاری آورد. در دقیقه 80 شوت بابک مرادی را محمد امین رضایی به زیبایی دفع کرد. در دقیقه 4+90 شوت از راه دور صابر هردانی را رضایی دفع کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نوزدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل از سد الوحده رده چهارمی عبور کند.

نخستین موقعیت جدی بازی توسط مهاجم ایرانی کلباء خلق شد. در دقیقه سوم بازی، ارسال عبدالعزیز الحمحمی به آندرس وومبرگر رسید و او توپ را برای قایدی کاشت که ضربه او در محوطه 6 قدم به تور کنار دروازه برخورد کرد و به شکل ناباورانه ای به گل تبدیل نشد.

در ادامه این نوراللهی بود که اولین فرصت جدی تیمش را ایجاد کرد و او بدشانس بود که به گل دست پیدا نکرد. پس از اینکه احمد نور در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، پس از یک کنترل دیدنی، با روی پا اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت.

ببرها در دقیقه 43 و با تأثیرگذاری بازیکن ایرانی خود به گل رسیدند. مهدی قایدی یک توپ سرگردان را در گوشه محوطه جریمه ربود و سپس در شرایطی که به سمت خط عرضی زمین و گوشه محوطه در حرکت بود، با یک پاس پشت پای دیدنی، توپ را برای عبدالعزیز الحمحمی فرستاد این بازیکن نیز توپ را به روی دروازه ارسال کرد که آندرس وومبرگر اسلوونیایی با یک ضربه سر، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه الوحده چند شانس خوب گلزنی را خلق کرد. ارسال فاکوندو کروسپزکی در مقابل دروازه به عمر خریبین رسید و این بازیکن با یک چرخش، مقابل دروازه بان کلباء قرار گرفت که توپ او به شکلی کاملا اتفاقی به حمد المنصوری برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در نهایت تلاش های الوحده برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و کلباء موفق شد در دیداری مهم، دست به کار بزرگی زده و الوحده ای را شکست دهد که می توانست با پیروزی در این مسابقه، به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. ببرها با این پیروزی، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به رتبه نهم صعود کردند.

در این بازی، مهدی قایدی در دقیقه 90 بازی جای خود را به احمد النقبی داد ولی احمد نوراللهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد و در دقیقه 68 نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء