Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کریم بوستانی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان،‌گفت: بازی خوبی بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم. اشتباهات فردی داشتیم و گل خوردیم. 3 موقعیت تک به تک داشتیم که استفاده نکردیم. می‌توانستیم با 3-4 گل برنده شویم اما بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند. هفته به هفته کار سخت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهیم در جدول بمانیم باید تلاش کنیم. همه بازی‌ها سخت هستند و دست ما خالی است. ما یک بازیکن روی نیمکت کم داشتیم. شرایط سخت است. امیدوارم در ادامه بهتر کار کنیم. کارمان بسیار سخت است. امیدوارم بتوانیم با تمرینات بیشتر خط حمله را تقویت کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: پنالتی زن اول تیم ما میثم کریمی ‌و پنالتی زن دوم تیم‌ما  ایوب کلانتری است. او همیشه پنالتی خود را گل می‌کرد اما اینبار اینطور نشد. اگر دقیقه یک گل می‌زدیم شرایط بهتری می‌شد. در این بازی با سه مهاجم حمله می‌کردیم اما در نهایت نتوانستیم برنده شویم. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به آینده این تیم امیدوار است، گفت: همه بازی‌ها سخت است. در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر می‌شود و همه تلاش می‌کنند تا گلی دریافت نکنند. نفت آبادان تیم خوب و قلدری است و امروز بازی خوبی انجام دادیم. می‌توانستیم برنده شویم و این بازی سکوی پرتاب‌مان باشد اما اینطور نشد و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان استقلال خوزستان کریم بوستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست