Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:32:14 GMT

نساجی قائمشهر فولاد را با شکست بدرقه کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۵۷۱

نساجی قائمشهر فولاد را با شکست بدرقه کرد

ساری- ایرنا- نساجی قائمشهر بازی هفته نوزدهم لیگ برتر را برابر فولاد خوزستان با پیروزی 2 بر صفر در زمین خانگی به پایان برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز جمعه سوم اسفند ماه در هوای آفتابی قائمشهر و در ورزشگاه شهید وطنی این شهر برگزار شد، نساجی توانست با بهره گیری از 10 تا 12 هزار هوادار، این بازی خانگی را با برد به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرداد عبدی در دقیقه 34 نیمه اول و ولیسانی در دقیقه 70 با ضربه پنالتی برای نساجی قائمشهر گل زنی کردند.
نساجی چی ها با این پیروزی به سومین بردشان در دیدار خانگی پس از صعود به لیگ برتر در فصل جاری رسیدند و توانستند باخت نیم فصل اول برابر فولاد را در خوزستان که با نتیجه 2 بر 1 پایان یافته بود ، جبران کنند.
فولاد خوزستان در حالی در هفته نوزدهم برای نساجی میان جدولی تن به شکست 2 بر صفر داد که بازی هفته هیجدهم برابر پرسپولیس تهران را با نتیجه 3 بر 1 برده بود.
نساجی با کسب سه امتیاز این بازی با 21 امتیاز به طور موقت یک رده در جدول صعود کرد و به رده نهم رسید و فولاد نیز همچنان با 25 امتیاز در رده ششم ماندگار شد.
بازی نساجی و فولاد را پیام حیدری داوری کرد و رضا سخندان ، بابک عباسقلی زاده هم کمک داور بودند.
علاوه بر این علی بای و جواد محمدی هم به عنوان کمک داوران اضافی حضور داشند ، مهدی سیفی نقش داور چهارم را بر عهده داشت و محمود رفیعی هم ناظر فدراسیون در این بازی بود.
6982/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هفته نوزدهم ليگ برتر نساجي قائمشهر فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی خانگی اینترمیلان

تیم اینتر در رقابت‌های سری‌آ موفق شد در خانه کالیاری را متوقف کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های اینتر و کالیاری در هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ مارکوس تورام مهاجم تیم میزبان توانست دروازه تیم کالیاری را باز کند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ الدور شومورودوف گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۴ هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی توانست برای بار دوم دروازه تیم میهمان را باز کند. اما این پایان کار نبود نیکولا ویولا بازی را به تساوی کشاند و از شکست تیمش جلوگیری کرد.

اینتر با این تساوی ۸۳ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد و کالیاری با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند
  • برد خفیف بارسلونا برای ادامه تعقیب رئال
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است