Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@20:07:55 GMT

انتقال مصدوم 42 ساله دیشموک با بالگرد اورژانس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۶۴۱

انتقال مصدوم 42 ساله دیشموک با بالگرد اورژانس

جلال پورانفرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه صبح امروز جمعه در روستای آینه بازار مهتاب از مناطق محروم و سخت گذر بخش دیشموک به اورژانس 115 اطلاع رسانی شد.
وی بیان کرد: با هماهنگی های لازم با eoc و پزشک مشاور 115 بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شد.
پورانفرد با اشاره به اینکه این فرد چوپان بوده و برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود بیان کرد: این فرد 42 ساله به علت لیز خوردن بر روی یخ از ارتفاع 6 متری دچار مولتیپل تروما (درد و ترمای شدید در ستون فقرات و ران راست) شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این فرد 42 ساله بعد از ارائه خدمات پزشکی از سوی کادر درمانی اورژانس هوایی و کادر باتجربه پرواز به بیمارستان یاسوج انتقال داده شد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از 239 مأموریت اورژانسی توسط بالگرد یاسوج و گچساران ظرف 10 ماه سال جاری انجام شده است.
پورانفرد هزینه ماهانه 2 بالگرد در استان را سه میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با راه اندازی پایگاه هوایی میزان فوتی در حوادث نیز کاهش یافته که این امر بیانگر اهمیت اورژانس هوایی در کهگیلویه و بویراحمد است.
فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با 45 پایگاه، 285 نیروی ستادی و عملیاتی و 2 بالگرد هوایی در استان فعالیت می‌کند.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بیمارستان پزشک فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بالگرد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات عید فطر این استان ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد در جاده‌های استان ثبت شده است.

«مهرجو فرخی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در ایام تعطیلات عید فطر ۱۳۵ هزار و ۷۸۰ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی اظهارکرد: در این مدت تعداد ۱۳۱ هزار و ۳۳۵ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد میزان تردد کل در سطح جاده های این استان در تعطیلات عید فطر را ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد عنوان و خاطرنشان کرد: طی این ایام متوسط تردد روزانه در سطح جاده های استان ۲۲۲ هزار و ۱۰ تردد، و متوسط تردد ساعتی در سطح جاده های استان ۲۴۳ مورد تردد بوده است.

فرخی تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید فطر به ترتیب محورهای یاسوج به پاتاوه با ۱۵ هزار و ۵۰ تردد روزانه، یاسوج به بابامیدان با ۱۴ هزار و ۳۳ تردد روزانه، گچساران به بابامیدان با ۱۲ هزار و ۸۳۱ تردد روزانه پرترددترین محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

وی بیان کرد: بعد از پلاک های استان کهگیلویه و بویراحمد، به ترتیب پلاک‌های استان فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، چهارمحال و بختیاری و بوشهر بیشترین تردد را طی تعطیلات عید فطر در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگرد‌های روز جهان
  • بازگشت به زندگی آقای ۱۸ ساله در شهرکرد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند