Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@09:09:56 GMT

افشین قطبی: خیلی ها منتظر باخت فولاد بودند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۶۴۵

سرمربی فولاد خوزستان می گوید که خیلی از تیم ها منتظر باخت فولاد بوده اند.

طرفداری- افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شکست فولاد مقابل نساجی مازندران، در نشست خبری، اظهار داشت:

خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و امروز متأسفانه این اتفاق افتاد.

ادامه دارد... 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت

به گزارش خبرنگار مهر، کاله یکی از تیم هایی است که به کار خود در لیگ برتر بسکتبال پایان داده است. تیمی که با علی آرزومندی این فصل مسابقات را آغاز کرد اما در میانه راه رضا نوری که به عنوان مدیر فنی کنار تیم بود، جایگزین او در راس کادر فنی شد.

اینگونه شد که کاله با هدایت رضا نوری و قرار گرفتن در رده هفتم، مرحله مقدماتی مسابقات را به پایان رساند و حریف ذوب آهن اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله از مسابقات که به صورت ۳ از ۵ برگزار شد، کاله نتیجه سه دیدار از چهار دیدار برگزار شده مقابل ذوب آهن را واگذار کرد و با ناکامی از صعود به نیمه نهایی به کار خود در لیگ بیست و پنجم پایان داد.

رضا نوری سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد تیمش در مجموع این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور توضیح داد و گفت: کاله پیش از آغاز فصل جدید مسابقات قافله را باخت، آنجا که سرمربی تیم (علی آرزومندی) و سه نفر از بازیکنان در اردوی تیم ملی بودند. منم هم که مدیر فنی تیم بود کنار تیم نبودم و حتی زمان برگزاری بازی نخست در مرحله رفت هم اصلا ایران نبودم.

وی با بیان اینکه بازیکنان کاله برای شروع مسابقات بدنسازی خوبی نداشتند و از این حیث خیلی ضربه خوردند، خاطرنشان کرد: بدنساز خود تیم به دلایلی قطع همکاری کرده بود، قرار بود سرمربی تیم از بدنساز تیم ملی برای آماده کردن بازیکنان استفاده کند، او مدتی کنار تیم بود اما اصلا متوجه نشدیم چه مشکلاتی پیش آمد که قطع همکاری کرد. همین ها باعث شد که بازیکنان بدنسازی کافی نداشته باشند. همین عدم آمادگی جسمانی مهمترین فاکتوری بود که بازیکنان و تیم را در رقابت با حریفان به چالش کشاند.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با تاکید بر اینکه شکست خانگی این تیم مقابل مس کرمان اوج چالش های تیمش بود، افزود: همین مسائل و مشکلات باعث جدایی علی آرزومندی از تیم شد، بعد از آن کمی طول کشید تا تیم از نظر روحی و روانی جمع شود و به شرایط عادی لازم برای حضور در بازی ها بازگردد. آن زمان دیدارهای تیم ملی و تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای ما بود تا به آمادگی بدنی و روحی لازم برسیم طوریکه توانستیم چند بازی پایانی مرحله مقدماتی خوب بازی کنیم و وارد پلی آف شدیم.

نوری به مشکلاتی که کاله برای حضور در مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال با آنها مواجه بود، اشاره کرد و گفت: پیش از آغاز این مرحله متین آقاجانپور برای همراهی تیم سه به سه در مسابقات اسیایی از ترکیب تیم جدا شد. وقتی او به اردوی تیم بازگشت فقط سه روز به آغاز دیدارهای پلی آف باقی مانده بود.

وی در این زمینه ادامه داد: این در حالی بود که همان زمان جلال آقامیری از مچ پا دچار پیچ خوردگی و اسیب شده بود. نصرت یازرلو هم در بازگشت به اردو و به خاطر تصادف با مصدومیت یک انگشت مواجه شده بود طوری که نمی توانستیم او را در آغاز پلی آف در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم کاله مازندران تاکید کرد: در واقع برای آغاز دیدارهای یک چهارم مقابل ذوب آهن جلال آقامیری را نصفه و نیمه داشتیم، نصرت یازرلو را اصلا نداشتیم همین دو بازیکن برای ما به تنهایی ۴۰ امتیاز بودند ضمن اینکه بازیکن خارجی تیم هم به دلیل برخی مشکلات از ترکیب تیم جدا شده بود.

نوری به مجموع ۴ دیداری که کاله مقابل ذوب آهن در مرحله یک چهارم برگزار کرد، اشاره داشت و گفت: دو بازی اول در اصفهان برگزار شد. در دیدار نخست خیلی خوب کار کردیم و متین ستاره تیم مان بود اما نتیجه را واگذار کردیم. در بازی دوم واقعا اصفهانی ها برتر از ما بودند و برد، حق ما نبود. نتیجه آن بازی را هم واگذار کردیم . در بازی سوم از هر حیث برتر بودیم و توانستیم برخلاف دیدار اول مزد برتری خود را بگیریم و ۱۰۵ بر ۸۰ پیروز شدیم.

وی ادامه داد: دیدار چهارم هم که در مازندران برگزار شد پایاپای پیش می رفت اما داور با عملکردش باعث تشنج و حاشیه های زیادی در جریان بازی شد و در نهایت آن بازی را با ۲۰ اختلاف واگذار کردیم. شاید اگر شرایط عادی بود بازیکنان ما از نظر روحی و روانی و حتی آمادگی جسمانی بهتر بودند می توانستیم ببریم.

نوری تاکید کرد: باید این ر اهم در نظر داشت که ما در مجموع با ۹ بازیکن وارد پلی آف شدیم. با این اوصاف مقابل تیمی مثل ذوب آهن خوب کار کردیم اما بیشتر از پیروزی در یک بازی و رقابت پایاپای در دو بازی دیگر زورمان نمی رسیدو طبیعی بود که کم آوردیم.

سرمربی تیم کاله در پاسخ به این پرسش که برنامه این تیم برای فصل جدید لیگ برتر چیست و آیا به همکاری به عنوان سرمربی ادامه می دهد، گفت: من سال ۲۰۲۰ از دنیای مربی گری خداحافظی کرده بودم. در این فصل به خاطر یک سری شرایط خاص قبول مسئولیت کردم وگرنه عضو کمیته فنی هستم و تصمیم هم برای ادامه همکاری به عنوان سرمربی ندارم.

نوری تاکید کرد: کاله صد درصد در فصل جدید لیگ برتر تیمداری خواهد کرد البته امیدواریم اشتباهات سال قبل تکرار نشود و این تیم شروع به موقعی برای تمرینات داشته باشد.

کد خبر 6083402 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان