Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:42:46 GMT

فینالیست های لیگ بسکتبال زنان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۶۷۵

فینالیست های لیگ بسکتبال زنان مشخص شدند

تهران - ایرنا - دو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و نامی نو با عبور از دو تیم مدعی به فینال لیگ برتر زنان راه پیدا کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال زنان امروز با برتری تیم های دانشگاه آزاد و نامی نو مقابل رقیبان خود به پایان رسید.
در سومین روز از مرحله نیمه نهایی، ابتدا تیم های دانشگاه آزاد و گروه بهمن به مصاف هم رفتند که این مسابقه بعد از دو وقت اضافه با نتیجه ٦٧ بر ٦٥ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نتیجه در حالی رقم خورد که گروه بهمن دیروز با اختلاف زیاد دانشگاه آزاد را شکست داده بود اما امروز با اینکه از حریف خود پیش بود با بالا رفتن خطاهای فردی بازیکنان کلیدی اش و خروج آنها از زمین، نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.
در دیگر مسابقه نامی نو اصفهان برابر هیرو تهران قرار گرفت و با نتیجه 75 بر 68 پیروز شد تا با کسب دومین پیروزی خود از سه مسابقه مرحله نیمه نهایی، فینالیست شود.
دیدارهای نیمه نهایی لیگ بسکتبال زنان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار شد و حالا نامی نو اصفهان و دانشگاه آزاد فینالیست این مسابقات شدند.
ورزشی*ع_ح*2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال بسكتبال زنان ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • یونس امامی به سهمیه المپیک رسید
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور