Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: روز سختی بود. همانطور که در نشست خبری دیروز هم گفتم پیکان توانایی زیادی دارد اما با شرایطی که برایش پیش آمده دچار مشکل شده است. هنوز هم اعتقاد دارم که خیلی کار داریم و باید این شرایط را تغییر بدهیم. بازی را مقابل ماشین سازی خوب شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف نتایج خوبی در دور برگشت گرفته و در شرایط عالی روحی بود و ما در زمین حریف ۳ امتیاز گرفتیم و کار مهمی انجام دادیم.

فرکی افزود: ما مقابل ماشین سازی در شرایط متفاوت روحی بودیم. به هر حال در نیمه اول دو سه موقعیت گلزنی داشتیم که به بازیکنان گفتم باید بازی را مدیریت کنیم و اگر شرایط فراهم شد به گل هایمان اضافه کنیم. زمان خوبی گل زدیم و بین نیمه هم مواردی را به تیم انتقال دادیم. نیمه اول برتر بودیم و سه امتیاز را گرفتیم و در نیمه دوم سه امتیاز بازی را حفظ کردیم و در نیمه دوم با تعصب و با غیرت بازی کردیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: مشخص بود که ماشین سازی رو به بازی احساسی می آورد که مقابل این بازی احساسی را گرفتیم. یک پنالتی در ثانیه های آخر برای حریف به دست آمد که مهدی امینی دروازه بان ما خیلی خوب عمل کرد و پنالتی خیلی سخت کاپیتان ماشین سازی را مهار کند. نقطه اوج بازی همین پنالتی بود که حریف از دست داد و در شرایط حساس و خارج از خانه ۳ امتیاز گرفتیم که انگیزه و روحیه ما را بیشتر می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر حسین فرکی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر

تیم های مهمان بالاخره خودی نشان دادند و امروز شاهد شکست دو تیم میزبان بودیم. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 3 بازی در پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این سه بازی حساس رقم خورد. 

مینه سوتا تیمبروولوز 105-93 فینیکس سانز (2-0 به سود تیمبروولوز)

جیدن مک دنیلز احتمالا بهترین بازی دوران حرفه ای خودش را انجام داد تا تیمبروولوز یک مشت دیگر به سانز بزند. مک دنیلز بهترین عملکرد امتیازآوری خودش در پلی آف را با 25 امتیاز ثبت کرد و هنگامی که بازیکنان سانز را دفاع می کرد، فیلدگل آنها را به زیر 30 درصد رساند. تیمبروولوز نشان داد که برای بردن سانز به عملکرد همیشه عالی آنتونی ادواردز نیاز ندارد؛ انت تنها 15 امتیاز کسب کرد و گرگ ها با درخشش 18 امتیازی مایک کانلی و رودی گوبر، به فینیکس اجازه خودنمایی ندادند. مینه سوتا برای دومین بار در تاریخ فرنچایز خودش با نتیجه 0-2 در یک سری پیش افتاده است و با دست پر برای بازی های سوم و چهارم به فینیکس سفر می کند. بیگ تری سانز در این بازی 18 از 45 شوت زد! 

میلواکی باکس 108-125 ایندیانا پیسرز (1-1 مساوی)

پاسکال سیاکام به عنوان باتجربه ترین بازیکن تیمی که در پلی آف بی تجربه است، دارد به بهترین شکل ممکن کار خودش را انجام می دهد و به پیسرز کمک می کند. ستاره سابق رپترز در خانه میلواکی باکس بهترین بازیکن زمین بود و 37 امتیاز گرفت. دیمین لیلرد در این بازی هم نیمه اول فوق العاده ای داشت (26 امتیاز از 34 امتیاز) اما این بار ایندیانا پیسرز بازی را به سود خودش تمام کرد. پیسرز با روحیه و شرایطی عالی، آماده میزبانی از باکس در ایندیانا می شود. یانیس آنتتوکومپو در این بازی هم به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. 

دیمین لیلرد در نیمه اول های پلی آف امسال 61 امتیاز گرفته و در نیمه دوم ها، تنها 8 امتیاز!  بهترین عملکرد امتیازآوری این فصل در پلی آف، 37 و 36 امتیاز بوده که هر دو به پاسکال سیاکام اختصاص دارد.  سیاکام اولین بازیکن از زمان ویلت چمبرلین است که پلی آف را با دو بازی 35/10 متوالی شروع می کند. 

لس آنجلس کلیپرز 93-96 دالاس موریکس (1-1 مساوی)

4 بازیکن در ترکیب کلیپرز هستند که اگر همین امروز بازنشسته شوند هم به تالار مشاهیر بسکتبال می روند، با این حال ستاره جوانی در تیم دالاس موریکس بازی می کند که هیچ وقت جلوی کلیپرز پا پس نمی کشد و امروز هم همین گونه بود. 

لوکا دانچیچ و کایری اروینگ این بار از همان ابتدا خوب بودند تا مانند بازی اول، آن اختلاف عجیب و غریب ایجاد نشود. همین شد که حتی با وجود ران خوب کلیپرز در کوارتر سوم، موریکس موفق شد ورق را به سود خودش برگرداند. کوای لنرد در این بازی به میادین برگشت اما عملکرد جالبی نداشت. موریکس به سری برگشت و حالا آماده می شود تا در خانه، بازی های سوم و چهارم را مقابل کلیپرز برگزار کند. 

لوکا دانچیچ کارش را با آمار 32/6/9 به پایان رساند، تا این لحظه از دوران حرفه ای او، تنها مایکل جردن آمار میانگین امتیاز بهتری در پلی آف دارد!  لوکا در 30 بازی پلی آف اول دوران حرفه ای خودش، آمار میانگین 32.5/9.3/7.8 ثبت کرده است، این استت لاین برای لبران جیمز 27.6/8.2/7.1 است.  از عملکرد پی جی واشینگتن غافل نشوید؛ موریکس برخلاف بازی اول آپشن سوم حمله داشت و پی جی 18/6 روی فیلدگل 50% ثبت کرد. 

براکت پلی آف 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است