Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت آیت الله مومن را تسلیت گفت، متن پیام  وی به شرح زیر است.

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص): "اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء"
وقتی عالمی فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر درگذشت عالم و مجاهد بزرگوار، مرحوم مغفور آیت‌الله محمد مومن، سبب تألم و تأثر اینجانب شد ایشان که یکی از چهره‌های برجسته، وارسته و از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی و از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) بودند سال‌ها برای تعلیم و تربیت دانشمندان و عالمان، عمر با عزت خویش را سپری کرد.

بی‌شک برکات حضور این انسان بزرگ، در بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعم از شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، مستدام خواهد بود و فقدان ایشان نیز به وضوح احساس خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاهیان کشور، این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت معظم ایشان، مردم شریف ایران به‌ویژه شاگردان و دوستداران این عالم ربانی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات و هم‌نشینی با انبیاء و اولیاء الهی را برای آن مرحوم، مسئلت دارم.

انتهای پیام/

پیام تسلیت وزیر علوم در پی درگذشت آیت الله مومن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و مالک رحمتی بدین شرح است:

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی؛ حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانبان با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خانمحمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس