Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:23:52 GMT

علی کریمی، نردبان یحیی برای بالارفتن ازپرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۷۰۷

علی کریمی، نردبان یحیی برای بالارفتن ازپرسپولیس!

یحیی گل‌محمدی با پیروزی خانگی برابر تیم علی کریمی 38 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس،‌ در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، پدیده که بازی قبل را با بدشانسی برابر نفت آبادان با نتیجه مساوی به پایان رساند برای جبران این نتیجه و شکست برابر پرسپولیس در جام حذفی پا به این میدان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدا تاکتیک تیم میزبان استفاده از جناحین و ضربه زدن به سپیدرود از طریق نقطه ضعفش بود. همین هم شد و چند موقعیت برای پدیده به دست آمد تا در دقیقه 40 یونس شاکری طاق دروازه ملکی را فرو ریخت و میزبان برنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم در دقایق ابتدایی مسابقه در میانه میدان جریان داشت تا اینکه میزبان رفته رفته نبض بازی را در دست گرفت و این بار استفاده از شوت را در دستور کار قرار داد. تا اینکه در دقیقه 80، بهنام برزای پنج دقیقه بعد از ورودش از تیزهوشی کمک داور استفاده و نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و با ارسال یک پاس در عمق، شاکری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم دبل کرده و اختلاف را به عدد دو برساند.

شرح گل:

پدیده مشهد یک سپیدرود رشت صفر (دقیقه 40- یونس شاکری): پدیده که اکثر حملات خود را بر اساس سانتر از جناحین انجام می‌داد در دقیقه 40 توسط آقاجانپور صاحب موقعیت شد و این بازیکن توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد و یونس شاکری با ضربه سر اولین گل را برای تیمش به ثمر رساند.

پدیده مشهد دو - سپیدرود رشت صفر (دقیقه 80- یونس شاکری): پدیده در یک ضد حمله صاحب موقعیتی شد و کمک داور مسابقه طی یک تیزهوشی از اعلام زودهنگام آفساید خود داری کرد تا بهنام برزای به محوطه جریمه نفوذ کند و در ادامه با یک پس در عمق برای شاکری باعث شد تا این مهاجم با یک بغل پای دقیق دبل کرده و میزبان را به گل دوم برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پدیده نساجی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با ۲ بازی در اصفهان و انزلی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد. نتایج ۶ دیدار دیگر این هفته که روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار شد به شرح زیر است:

پنجشنبه

پیکان ۲ - ۲ هوادار

گل‌گهر ۲ - ۲ استقلال خوزستان

صنعت نفت آبادان ۰ - ۳ پرسپولیس

جمعه

نساجی ۱ - ۰ تراکتور

استقلال ۳ - ۲ شمس آذر

فولاد ۰ - ۱ مس رفسنجان

نتایج زنده دیدار‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

ذوب آهن ۲ - ۰ آلومینیوم (نتیجه نهایی)
گل‌ها: فردین یوسفی در دقیقه ۲+۹۰ و محمد جواد محمدی در دقیقه ۸+۹۰

شرح گل‌ها: روی حرکت ترکیبی عالی بازیکنان ذوب آهن، فردین یوسفی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخشی عالی دروازه آلومینیوم را باز کرد. (گل اول ذوب آهن)

محمدجواد محمدی با نفوذ از جناح چپ توانست با شوت به زاویه موافق دروازه‌بان، دروازه آلومینیوم را باز کند. (گل دوم ذوب آهن)

ملوان ۱ - ۲ سپاهان (دقیقه ۸۰)
گل‌ها: محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۱۱ برای ملوان و شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ و ۷۳ برای سپاهان

شرح گل‌ها: ملوان روی تاکتیک تکراری هفته‌های اخیرش روی نفوذ از جناح راست و ارسال پاس زمینی به تیرک اول سپاهان، با شوت محمدرضا سلیمانی به گل رسید. (گل اول ملوان)

شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کرد. (گل اول سپاهان)

شهریار مغانلو ارسال کاوه رضایی از جناح راست را در تیر دوم قطع کرد تا دروازه ملوان برای بار دوم باز شود. (گل دوم سپاهان)

* رامین رضاییان در دقیقه ۵+۴۵ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و با چهار کارته شدن، دیدار هفته آینده با پرسپولیس را از دست داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی
  • بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد