Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب اینستاگرامی خود نوشت: به کارت زردی که از نماینده مشهد و همفکران او در مجلس شورای اسلامی برای پافشاری بر توسعه فضای مجازی و توسعه نسل ۳ و ۴ موبایل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز ایران گرفتم، افتخار می‌کنم.

«محمود واعظی» روز جمعه با اشاره به اظهارات حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس درباره دریافت کارت زرد از مجلس در حساب اینستاگرامی خود نوشت: «لازم دانستم نکته دیگری را درباره اظهارات اینستاگرامی نماینده مردم شریف مشهد و کلات به صورت جداگانه از ادعای نادرست قبلی ایشان درباره تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط رئیس جمهور برای سهامداران پدیده شاندیز مطرح کنم و آن در خصوص کارت زردی است که بنده در زمان تصدی وزارت ارتباطات از ایشان و هم‌فکران ایشان در مجلس شورای اسلامی گرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح کرد: «با سربلندی عرض می‌کنم که به این کارت زرد افتخار می‌کنم چرا که علت اصلی گرفتن آن کارت زرد پافشاری و اهتمام جدی بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات بر توسعه فضای مجازی و توسعه نسل ۳ و ۴ موبایل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز ایران بوده است»
واعظی یادآور شد که «از قضا ایشان (نماینده مشهد) و هم‌فکران ایشان در همه این سال‌ها نه تنها مخالفان جدی آن بودند بلکه از هیچ تلاشی برای سنگ‌اندازی در این مسیر فروگذار نکردند که یکی از این تلاش‌ها همین دادن کارت زرد بود».

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات روز‌های گذشته از دستور رئیس جمهوری برای اختصاص مبلغ هزار میلیارد تومان، به منظور جبران خسارت سهام‌داران پدیده شاندیز خبر داده بود.

در پی این ادعا محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری روز چهارشنبه اول اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران نامه رئیس جمهوری به معاون اقتصادی دولت را به منظور اختصاص چنین مبلغی، تکذیب کرد و گفت: کسانی که چنین خبر‌هایی را اعلام می‌کنند، اغراض سیاسی دارند. من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می‌شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود.

واعظی همچنین در پیام اینستاگرامی دیگری از نماینده مشهد خواسته بود اسناد خود را درباره دستور رئیس جمهوری منتشر کند.
روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری هم روز پنجشنبه دوم اسفند با صدور اطلاعیه‌ای اظهارات پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس را مبنی بر هرگونه دستور رئیس جمهوری برای تخصیص هزار میلیارد تومان به سهامداران و مالباختگان پدیده شاندیز تکذیب کرد.

پروژه پدیده شاندیز مشهد حدود چهار سال پیش در پی برخی تخلفات از جمله دریافت نکردن مجوز‌های لازم برای ساخت‌وساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام به صورت گسترده، در حالی که به علت سهامی خاص بودن شرکت مجاز به چنین کاری نبود، با دستور مقام قضایی تعطیل شد. در مرحله نخست این اقدام دفاتر فروش و عرضه سهام شرکت پدیده شاندیز مسدود و بعد از مدتی کل پروژه متوقف شد.

این پروژه که افزون بر ۱۳۰ هزار سهامدار در سراسر کشور دارد در این مدت با چالش‌های عدیده‌ای مواجه بود. مسئولان دولت یازدهم به ویژه وزارت کشور و استانداری خراسان رضوی و نیز دستگاه قضایی به منظور حفظ حقوق مردم و حل مشکلات آن تلاش زیادی کردند که از دریافت مجوز تغییر کاربری زمین‌ها تا مجوز‌های مربوط به ساخت‌وساز و عرضه سهام آن در بورس را شامل می‌شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

در روز عید سعید فطر، عید بندگی و عبودیت یکی از محبان اهل بیت عصمت وطهارت و از پرورش دهندگان مجاهدین فی سبیل‌الله به ملکوت اعلی پیوست. ابوالشهداء «حاج امرالله خرسندیان»، با تمرکز بر لقمه حلال و حرکت در مسیر انبیاء و اولیاء خدا، عمر شریف و با برکت خود را در تربیت و پرورش فرزندانی حسینی سپری کرد. این پدر کم‌نظیر و بی‌ادعا و این شخصیت صبور و قهرمان‌پرور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی «شهیدان معظم؛ اللّه کرم، اللّه کس و حجت‌الاسلام شیخ محمد خرسندیان» و دو جانباز سرافراز را در این مکتب پرافتخار پرورش و با اخلاص در راه مجد و عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد.

شهیدان خرسندیان همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهند بود. ایشان چون ستارگانی تابان، در آسمان ایثار و شهادت استان دلاورخیز کهگیلویه و بویراحمد، راهنمای امینی برای محبین و ارادتمندان بودند. هر چند خانواده ما در فرآیند معامله‌ای سراسر سود و منفعت با خداوند باریتعالی، سعی بر قوی نگه داشتن دل می‌داشت، اما باید اعتراف کرد که در مقاطع و برش‌هایی از زمان و مکان تحمل برایمان دشوار بود. در چنین مواقع و مواردی، با همت شما مردم خوب و انقلابی و نوعدوست حس کردیم و دیدیم که تنها نیستیم و عزیزان و بزرگوارانی چون شما در کنار ما هستند.

لذا این سرمایه عظیم اجتماعی را با همه وجود ارج می‌نهیم و در مقابل مرحمت و الطافتان سر تعظیم فرود می‌آوریم! بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم در جغرافیای ایران اسلامی، روحانیت معظم، ائمه محترم جمعه و جماعت مخصوصاً حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم، حضرت آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حضرت آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج، نماینده‌ی محترم ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، وزیر محترم کشور، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل محترم پست‌بانک ایران، مهندس مجید سلطانی مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران، استاندار محترم، دکتر مردانی رئیس محترم سازمان بسیج اساتید کشور اساتید ارزشمند و رؤسای محترم دانشگاه‌های استان، فرهنگیانِ فرهیخته، فرماندهان و پرسنل محترم نیروهای نظامی و انتظامی، قضات و دادستان‌های محترم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز، جامعه ایثارگری و بسیجیان استان، اطباء محترم، پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان‌های شهر یاسوج، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، نمایندگان محترم ادوار و منتخبین محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و روسای محترم سازمان‌ها، مدیران، روسای ادارات و فرمانداران محترم شهرستان‌ها، اعضای محترم شوراهای اسلامی، بخشداران، شهرداران و دهیاران محترم، خبرگزاری ها و اصحاب محترم رسانه و جراید مخصوصاً صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد که جهت پوشش خبری مراسمات اهتمام بسیاری داشته‌ و دارند. مردم انقلابی استان و عزتمندان شریف بخش کبگیان و یکایک شما عزیزان، سروران، دوستان، همکاران، آشنایان، . . . و همه اقشار مختلف که با عیادت در ایام بیماری و یا شرکت در مراسمات و مجالس مختلف تشییع، تدفین و ترحیم و یا از طریق تماس و پیام در فضای خصوصی و مجازی با ما ابراز همدردی فرموده و یا با اعلام تسلیت، موجبات سکینه و آرامش خاطرمان را فراهم فرمودند، از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» با نهایت فروتنی و سپاس اعلام می‌داریم. ضمن تقدیر و سپاس خاضعانه از محضر همه بزرگواران، امیدواریم خداوند بزرگ برای خانواده توفیقی عنایت فرماید، تا در فرصتی مناسب الطاف و زحمات مومنانه و کریمانه شما عزیزان را جبران به خیر نماییم.

ان‌شاءالله

 با تشکر و احترام مجدد

  خانواده‌های خرسندیان، نوربخش و فامیل‌های وابسته                                                                           

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • واکنش محمود واعظی به عملیات «وعده صادق»
  • تعزیرات، متمرکز بر حذف کالای قاچاق از بازار است