Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان تیم های بالا جدولی فولاد مبارکه، زاگرس، فراز بام و ذوب آهن به برتری رسیدند.

به گزارش ایسنا، سی و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال به هفته هفدهم خود رسید. در این هفته تیم رده اولی فولاد مبارکه سپاهان در خانه مقابل مس کرمان با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به برتری رسید.

در دیگر دیدار نجف آباد اصفهان با حساب ۲۷ بر ۳۲ مقابل تیم فراز بام خائیز دهدشت شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم رده دومی زاگرس اسلام آباد این هفته میزبان سربداران سبزوار بود که این بازی با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ به سود زاگرس به پایان رسید.

در آخرین دیدار تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ نفت و گاز گچساران را شکست.

نتیجه کامل دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان:
فولاد مبارکه سپاهان ۱۸ - صنعت مس کرمان ۱۵
نجف آباد اصفهان ۲۷ - فراز بام خائیز دهدشت ۳۲
زاگرس اسلام آباد ۳۴ - سربداران سبزور ۳۱
ذوب آهن اصفهان ۲۵ - نفت و گاز گچساران ۱۹

* رده بندی تیم‌ها در پایان هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان:

1- فولاد مبارکه سپاهان - ۱۵ بازی - ۲۶ امتیاز

۲- زاگرس اسلام آباد - ۱۵ بازی - ۲۴ امتیاز

3- نیروی زمینی کازرون - ۱۵ بازی - ۲۲ امتیاز

4- فراز بام خائیز دهدشت - ۱۵ بازی - ۲۱ امتیاز

5- ذوب آهن اصفهان - ۱۵ بازی - ۱۶ امتیاز

6- صنعت مس کرمان - ۱۵ بازی - ۱۵ امتیاز

7- نفت و گاز گچساران - ۱۶ بازی - ۵ امتیاز

۸- سربدران سبزوار - ۱۵ بازی - ۴ امتیاز

9- هیات نجف آباد - ۱۵ بازی - ۳ امتیاز
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد مبارکه؛ رکورددار در تولید کمّی و کیفی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دستاورد‌ها و افتخارآفرینی‌های فولاد مبارکه در سال‌های اخیر در خلق دانش، ثروت و ارزش‌افزوده برای ایران اسلامی، بهترین آزمون ارزیابی عملکرد این بنگاه اقتصادی است؛ بنگاهی موفق که مولود انقلاب اسلامی و صنعتی پیشرو و پیشران است و بیش از ۵ هزار واحد صنعتی تأمین‌کننده و خریدار محصولات آن هستند و زمینه اشتغال قریب به ۳۸۰ هزار نفر از هم‌میهنان را فراهم کرده است.

افزایش کمی و کیفی تولید و تنوع هر چه بیشتر در تولید محصولات خاص باارزش افزوده و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه، راهبرد و دغدغه صنعتگران فولاد مبارکه در سال‌های  اخیر بوده و خوشبختانه کارنامه فولاد مبارکه مؤید این نکته است که این شرکت در دست‌یابی به اهداف و چشم‌انداز خود موفق عمل کرده است.

تولید ۱۲ محصول ویژه و جدید ازجمله تولید انبوه تختال‌های فولاد زنگ‌نزن و تولید فولاد‌های مورداستفاده در محیط نفت و گازترش مهم‌ترین دستاورد‌های فولاد مبارکه در سال گذشته بوده که به سبد محصولات این شرکت اضافه شده و با توجه به نام‌گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم، پیش‌بینی می‌شود با مشارکت و همدلی کلیه همکاران، تأمین‌کنندگان و پیمانکاران این گروه، شاهد دستاورد‌های کمّی و کیفی بیشتری در سال جاری باشیم.

پیش‌بینی وضعیت فولاد در سال جدید نشان از آن دارد که با وجود افزایش نرخ حامل‌های انرژی و نهاده‌ها، شاهد کاهش قیمت جهانی بوده‌ایم و در این زمینه دولت در خصوص تأمین ارز موردنیاز صنعت و ارائه مشوق‌های صادراتی به فعالان صنعتی و بازرگانی قول همکاری داده است.

فولاد مبارکه در سال جدید اجرای پروژه‌های بزرگ احداث نورد گرم شماره ۲ و نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را در دستور کار دارد و با اجرای اقدامات خودتأمینی و توسعه متوازن، بهره‌برداری از فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۴ مگاواتی را در دستور کار خود دارد و به دنبال ارتقای سطح فعالیت‌های مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در سراسر ایران اسلامی است.

در این مسیر که آرمان اصلی آن خلق آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی است، تنوع تولید محصولات خاص باارزش افزوده بیشتر و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه، افزایش ارزآوری، مدیریت بهره‌وری، مدیریت هزینه، کاهش ضایعات، استفاده بهینه از منابع، افزایش کمّی و کیفی تولید باصرفه اقتصادی بیشتر، در زمره مهم‌ترین دغدغه‌های این شرکت در سال جاری است.

دست‌یابی به اهداف و چشم‌انداز‌های مدنظر گروه فولاد مبارکه، در سایه اتکا به اراده و همت پولادمردان و برنامه‌ریزی و تدبیر سیاست‌گذاران و مدیران شرکت میسر بوده و همواره این شرکت شاکر و قدردان ازجان‌گذشتگی و فداکاری بزرگ‌مردانی است که درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، با ایثار جان و مال و اعتبار خود، هویت و آرمان این انقلاب را پاس داشتند. شایسته است در این نوشتار، به خاک‌سپاری دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۲ در شرکت فولاد مبارکه اشاره شود که این اقدام، حرکتی ستودنی برای تکریم و یادآوری جهاد میلیون‌ها ایرانی برای به ثمر نشستن این انقلاب است و نشان می‌دهد فرزندان این میهن در تمامی عرصه‌ها آماده و مشتاق ایثار و مجاهدت برای عظمت ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • فولاد مبارکه؛ رکورددار در تولید کمّی و کیفی
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند