Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:10:48 GMT

اپل واچ سری ۴ مقاوم در هر شرایطی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۸۳۸

اپل واچ سری ۴ مقاوم در هر شرایطی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تغییرات ظاهری و بهبود بخشیدن به گوشی عملی است که اپل روی محصولات اخیر خود انجام داده است و تقریبا هیچگونه نوآوری در محصولات این شرکت دیده نشده است. با این وجود سال گذشته، اپل بهترین ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ سری ۴ به علاقمندان محصولات این شرکت معرفی کرد که قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کرده است وبه گفته مهندسان این شرکت اهل کیوپرتینو، از نو طراحی و مهندسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، اپل در مراسم معرفی این ساعت هوشمند اعلام کرد که اپل واچ سری ۴ دارای یک مدل سیمکارت‌خور خواهد بود و حالا زمان عرضه این مدل فرا رسیده است.

پس از مدت‌ها انتظار، اپل حاضر شده است که این ساعت هوشمند سیمکارت‌خور را در بازار‌های جهانی عرضه کند و تیزر جدیدی از آن در تلویزیون پخش کرده است که روی برقراری ارتباط آن تمرکز کرده است. در این تیزر دیده می‌شود که یک ورزشکار در حال تمرین سخت روزانه است و ساعت هوشمند جدید اپل که به عنوان بزرگترین ساعت هوشمند اپل شناخته می‌شود، همه‌جا همراه اوست. این تبلیغ تلویزیونی که حالت تخیلی دارد نشان می‌دهد که این ورزشکار در حال پرواز در آسمان هم می‌تواند از ساعت خود استفاده کند. در صحنه‌ای هم بازیگر تیزر اپل در آب می‌افتد و جواب تلفن شخصی را می‌دهد که با او تماس گرفته که این صحنه می‌تواند نشان دهنده ضدآب بودن اپل واچ سری ۴ باشد.

از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به سیستم تشخیص افتادن اشاره کرد. اگر صاحب ساعت هوشمند زمین بخورد، ساعت هوشمند جدید اپل با استفاده از این سیستم آن را تشخیص می‌دهد و سؤالی از صاحبش می‌پرسد، اگر شخص به این سؤال جواب ندهد، ساعت با اورژانس تماس می‌گیرد. دیگر سنسور جالب کار گذاشته روی این ساعت، سنسور نوار قلب است که در مراسم معرفی این دستگاه مورد آزمایش پزشکان قلب قرار گرفت و تأیید شد. این ساعت هوشمند همچنین مجهز به سیستم تشخیص تمرین اتوماتیک است به گونه‌ای که همزمان با آغاز تمرین صاحب ساعت، این سیستم به کار می‌افتد و میزان تمرین را به صاحب خود نشان می‌دهد.

همانطور که گفته شد، اپل واچ سری ۴ دوباره طراحی شده است. اندازه صفحه نمایش این ساعت هوشمند نسبت به قبل بزرگتر شده است و این صفحه نمایش قطب‌نما، ساعت و برخی دیگر از جزئیات را به صورت دقیق نشان می‌دهد.

حالا با استفاده از اپل واچ سری ۴، کاربران قادر خواهند بود بدون این که گوشی خود را جابجا کنند، در هنگام تمرین یا هر کاری که گوشی هوشمند خود را همراه ندارند، به تماس‌های خود پاسخ دهند. همچنین کاربران با استفاده از اپل واچ سری ۴ می‌توانند از قابلیت بی‌سیم استفاده کنند و با نزدیکترین دوستان خود ارتباط داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری اپل روی محصولی به جز آیفون

انتهای پیام/

اپل مدل سیمکارت‌خور اپل واچ سری ۴ را عرضه کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی محصولات اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟

برخی بر این باورند اگر قاسم‌پور امسال هم حضور در المپیک را از دست دهد، می‌تواند شانس حضور در جهانی اوزان غیرالمپیکی را داشته باشد، اما این موضوع با دو شرط اتفاق خواهد افتاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد آلبانی علاوه بر میزبانی از مسابقات امیدهای جهان، چند روز بعد از این رقابت میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی اوزان غیرالمپیکی را نیز برعهده خواهد داشت.

کشوری که سال گذشته به کشتی ایران ویزا نداد تا پیکارهای زیر 23 سال جهان در غیاب کشتی‌گیران ایرانی برگزار شود اما امسال فدراسیون کشتی امیدوار به وعده پیگیری اتحادیه جهانی در این خصوص است که ملی‌پوشان کشورمان دو رقابت امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی را از دست ندهند.

یکی از مسائلی که این روزها در خصوص کامران قاسم‌پور مطرح می‌شود، این است که قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان در سال‌های 2021 و 2022 اگر مثل المپیک 2020 توکیو، حضور در المپیک 2024 پاریس را هم از دست بدهد، می‌تواند نماینده 92 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باشد، در صورتی که این اتفاق با دو شرط رخ خواهد داد.

در سایه رقابت یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!

قاسم‌پور سال 2024 را با وزن 97 کیلوگرم آغاز کرد و بعد از آنکه به دلیل آسیب‌دیدگی از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معاف شد، همراه با نفر اول پیکارهای کشوری عازم تورنمنت زاگرب شد و آنجا رده سوم را از آن خود کرد.

از همان وقت موضوع بازگشت او به 86 کیلوگرم مطرح شد اما همچنان قرار بود در وزن 97 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا نیز محک بخورد که به دلیل جراحی فتق، محمدحسین محمدیان جایگزینش شد. قاسم‌پور حالا دیگر رسماً مدعی وزن 86 کیلوگرم است که بعد از بازگشت حسن یزدانی به تمرینات کشتی، قرار است کادرفنی تیم ملی درباره چگونگی رقابت آنها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تصمیم‌گیری کند.

این پرسش مطرح است که آیا قاسم‌پور که ابتدا کار خود را با 97 کیلوگرم در چرخه آغاز کرد و حالا مدعی 86 کیلوگرم شده است، می‌تواند در صورت ناکامی در رقابت با یزدانی، شانس خود را در چرخه وزن 92 کیلوگرم امتحان کرده و در این وزن به آلبانی برود؟

این احتمال در شرایطی ممکن است محقق شود که قاسم‌پور در 86 کیلوگرم رقابتی نداشته باشد، یعنی اگر در این وزن رقابت کرده و ناکام باشد، دیگر فرصتی برای محک خود در وزن سوم (بعد از 97 و 86 کیلوگرم) نخواهد داشت و نمی‌تواند به وزنی که در آن دو مدال طلای جهانی گرفته، بازگردد؛ اما اگر حضور او بدون رقابت، در 86 کیلوگرم منتفی شود، او می‌تواند با نفر اول چرخه وزن 92 کیلوگرم مبارزه انتخابی داده و ملی‌پوش شود. مثل اتفاقی که برای امیرمحمد یزدانی رخ داد و او مسابقات کشوری را در 74 کیلوگرم پشت سر گذاشت و بعد از سومی در این رقابت، در جام یاشاردوغو محمدعلی عموزاد نفر اول 70 کیلوگرم کشوری را برد و نماینده این وزن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شد که به مدال طلا هم رسید و حالا به احتمال فراوان خودش ملی‌پوش 70 کیلوگرم در صورت اعزام به مسابقات جهانی آلبانی است.

بنابراین کامران قاسم‌پور هم به این شرط که در 86 کیلوگرم کشتی نگیرد و اینکه بتواند نفر اول وزن 92 کیلوگرم چرخه 2024 را ببرد، می‌تواند بار دیگر نماینده این وزن ایران در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باشد. البته که تصمیم او در حال حاضر حضور در چرخه 86 کیلوگرم تیم ملی آزاد برای حضور در المپیک است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite
  • هوای استان کرمانشاه در شرایطی پایدار
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 3 به زودی عرضه می‎‌شود
  • گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد
  • چرا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند؟
  • ساعات کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند + جزئیات
  • چرا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیحات جدید دولت را بخوانید
  • دلایل تعیین ١٥ خرداد به عنوان نقطه شروع تغییر ساعات کاری
  • دانشجویان میهمانی چه شرایطی باید داشته باشند؟