Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی می گوید.

طرفداری- در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ماشین سازی تبریز و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این شاگردان فرکی بودند که پیروز این دیدار خارج از خانه شدند.

به گزارش فارس، حسین فرکی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت:

روز سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در نشست خبری دیروز هم گفتم پیکان توانایی زیادی دارد اما با شرایطی که برایش پیش آمده دچار مشکل شده است. هنوز هم اعتقاد دارم که خیلی کار داریم و باید این شرایط را تغییر بدهیم. بازی را مقابل ماشین سازی خوب شروع کردیم. حریف نتایج خوبی در دور برگشت گرفته و در شرایط عالی روحی بود و ما در زمین حریف ۳ امتیاز گرفتیم و کار مهمی انجام دادیم.

فرکی افزود:

ما مقابل ماشین سازی در شرایط متفاوت روحی بودیم. به هر حال در نیمه اول دو سه موقعیت گلزنی داشتیم که به بازیکنان گفتم باید بازی را مدیریت کنیم و اگر شرایط فراهم شد به گل هایمان اضافه کنیم. زمان خوبی گل زدیم و بین نیمه هم مواردی را به تیم انتقال دادیم. نیمه اول برتر بودیم و سه امتیاز را گرفتیم و در نیمه دوم سه امتیاز بازی را حفظ کردیم و در نیمه دوم با تعصب و با غیرت بازی کردیم. مشخص بود که ماشین سازی رو به بازی احساسی می آورد که مقابل این بازی احساسی را گرفتیم. یک پنالتی در ثانیه های آخر برای حریف به دست آمد که مهدی امینی دروازه بان ما خیلی خوب عمل کرد و پنالتی خیلی سخت کاپیتان ماشین سازی را مهار کند. نقطه اوج بازی همین پنالتی بود که حریف از دست داد و در شرایط حساس و خارج از خانه ۳ امتیاز گرفتیم که انگیزه و روحیه ما را بیشتر می کند.

سرمربی پیکان در مورد مهار هافبک های ماشین سازی گفت:

اشاره درستی کردید روی سه بازیکنان میانی ماشین سازی حساب ویژه ای کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم و بازیکنان کلیدی این تیم رامهار کردیم البته همه بازیکنان این تیم خوب هستندو نقطه مهم این تیم میانه میدان بود. وقتی هافبک های این تیم را از کار انداختیم به گل رسیدیم . دوندگی تیم ما هم در بازی با سپاهان و ماشین سازی خوب بود. در حال بازسازی تیم هستیم هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی، اما چون در این چند بازی اخیر ابتدا گل می خورده و تمرکزش را از دست می داده نمی‌توانست جبران کند اما در این بازی اول گل زدیم و وارد فاز دیگری شدیم که سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود که امیدوارم این روند ادامه داشته باشیم.

فرکی در مورد دروازه بان پیکان اظهار داشت:

امینی دروازه بان تیم امید و سپاهان بود بازیکن تیم خودم در سپاهان بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟