Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال استان البیضاء یمن حاکیست، نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله، عملیات غافلگیرانه جدیدی را علیه نیرو‌های مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی انجام دادند.

به گزارش میزان، جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال استان البیضاء یمن حاکیست، نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله، عملیات غافلگیرانه جدیدی را علیه نیرو‌های مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های یمنی در جریان این عملیات گسترده، مواضع نیرو‌های مزدور ائتلاف را به شدت در محور «قانیه» هدف قرار دادند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کردند.

به گفته منابع میدانی، ده‌ها تن از نیرو‌های مزدور در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ نیرو‌های یمنی تعدادی از خودرو‌ها و تجهیزات نظامی نیرو‌های مزدور ائتلاف را در این محور منهدم کردند.

نیرو‌های یمنی عملیات گسترده‌ای را در منطقه «فضحه» در بخش ناطع در شمال استان البیضاء انجام دادند و در گام نخست موفق شدند خطوط دفاعی مزدوران را در این محور درهم بشکنند.

نیرو‌های ارتش و مقاومت انصارالله پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته توانستند چند ایستگاه دفاعی را به کنترل خود دربیاورند و شماری از مزدوران از جمله ۲ فرمانده میدانی بنام‌های احمد سیف بحیبح و عبدالله ابوعشه را به هلاکت برسانند.

نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن درصدد هستند با پاکسازی کامل بخش‌های «ناطع و قانیه»، امنیت را در کمربند شمالی و شمال شرقی استان البیضاء تامین کنند و مانع از نفوذ مزدوران ائتلاف در این محور شوند.

از منطقه «قیفه» در شمال غرب استان البیضاء خبر می‌رسد، حمله گسترده و ناگهانی نیرو‌های یمنی منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نیرو‌های مزدور ائتلاف شد و ضربات مهلکی به تجهیزات نظامی آنان وارد شد.

خبر‌ها از جنوب استان البیضاء و نزدیکی مرز استان ابین حاکیست، گروهی مشترک از رزمندگان یمنی حمله گسترده و وسیعی را علیه مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف غربی، عربی و صهیونیستی انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان این عملیات، مواضع نیرو‌های مزدور در منطقه «الاجردی» در بخش «الزاهر» هدف قرار گرفت و نیرو‌های یمنی خسارت‌های زیادی به طرف مقابل وارد کردند.

به گزارش میزان، ۸۰ درصد از مساحت استان البیضاء شامل مناطق جنوبی، مرکزی، غربی، شمالی و شرقی در کنترل ارتش و رزمندگان انصارالله است؛ حدود ۲۰ درصد از مساحت کل استان است در اشغال نیرو‌های تحت فرمان ائتلاف غربی، عربی، صهیونیستی است

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن آل سعود انصارالله رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی

مقاومت حزب الله برای نخستین بار، پایگاه راهبردی «یردن»، مقر فرماندهی و اتاق عملیات جنگ صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی را با موشک های ضدزره هدف قرار دادند.

سرویس جهان مشرق - تبادل آتش در نوار مرزی جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی به طول حدود ۸۰ کیلومتر ادامه دارد و یگان توپخانه، پهپادی و جنگنده های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته مناطق «العدیسه، عیتا الشعب، یارون، مبس الجبل، حولا، طیرحرفا، یارین، المجیدیه، عیترون، الخیام، کفرکلا، طربیخا، مروحین، علما الشعب و الناقوره» هدف قرار دادند.

عصر روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه هم جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر منطقه «بوادی» را در حومه شهر بعلبک در شرق لبنان هدف قرار دادند؛ در جریان این حمله هوایی صهیونیست ها، شماری از ساکنان محلی شهید و زخمی شدند.

از سویی دیگر، یگان های توپخانه، موشکی و پهپادی حزب الله لبنان هم مواضع نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق و شهرک های مرزی از جمله «المالکیه، آفیفیم، متولا، نتوعا، شلومی، زرعیت و راموت نفتالی» به صورت دقیق هدف قرار داد.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، رزمندگان حزب الله مناطق مهم دیگری را در شمال سرزمین های اشغالی از جمله پایگاه مهم شتولا (تجهیزات شنود و جاسوسی) را با موشک ضدزره در هم کوبیدند و شهرک المنار هم هدف بعدی جبهه مقاومت بود.

یک منبع میدانی که تحولات را در جنوب لبنان از نزدیک دنبال می کند به جزئیات عملیات حزب الله در شهرک المناره اشاره کرد و گفت: یگان موشکی مقاومت پس از دریافت اطلاعات دقیق، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در یکی از ساختمان ها هدف قرار داد.

این منبع میدانی با بیان این که پایگاه های «رویسا العلم و جل العلام» در سرزمین های اشغالی از آتش یگان توپخانه و یگان موشکی حزب الله در امان نماندند، افزود: حملات گسترده جبهه مقاومت از همان ابتدا باعث شده شهرک نشین ها بیشتر مناطق شمالی را تخلیه کنند و به سمت مرکز فلسطین اشغالی و حتی به کشورهای دیگر متواری شوند.

در حال حاضر صهیونیست ها از تخلیه شهرک ها و فرار مهاجران چند ملیتی از شمال سرزمین های اشغالی به شدت نگران هستند و ادامه تبادل آتش و عملیات های حزب الله وضعیت را برای آنان بسیار سخت کرده تا جایی که از خالی شدن دائمی این مناطق به شدت در هراس هستند.

از شهرک آفیفم در شمال فلسطین اشغالی خبر می رسد، یگان موشکی حزب الله پس از دریافت اطلاعات دقیق، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در دو ساختمان با موشک ضد زره هدف قرار دادند و پایگاه راهبردی مرون هم یکی دیگر از اهداف نیروهای مقاومت بود.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این پایگاه حدود ۱۰ کیلومتر با مرز جنوبی لبنان فاصله دارد و مراقبت و کنترل هوایی عملیات های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان در این پایگاه انجام می شود؛ این پایگاه در غرب منطقه راهبردی صفد واقع شده و مسیر مهم شهر ساحلی نهاریا-روش پینا از شمال این پایگاه می گذرد.

همزمان حزب الله برای نخستین بار از شروع درگیری ها، پایگاه راهبردی «یردن» در ۲۰ کیلومتری جنوب مرز لبنان را هدف قرار دادند؛ این پایگاه، فرماندهی و اتاق عملیات جنگ صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان محسوب می شود.

باید توجه داشت، حزب الله در عملیات های موشکی، توپخانه ای و پهپادی، تجمع نظامیان صهیونیست به ویژه نیروهای اطلاعات را هدف قرار می دهد و تاکنون شماری زیادی از آنان به هلاکت رسیده اند و مجروح شده اند و البته رژیم صهیونیستی از انتشار آمار تلفات خودداری می کند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

یکی نمونه از عملیات های حزب الله که تلفات قابل توجهی را به اشغالگران وارد آورده اما صهیونیست ها حاضر به اعتراف نیستند، هدف قرار دادن پایگاه مهم و راهبردی در شهرک متولا در شمال فلسطین اشغالی با موشک های ضدزره بود که منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی نیروهای نظامی و اطلاعات رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش مشرق، عملیات های به موقع و واکنش های متقابل حزب الله در همان سطح حملات ارتش رژیم صهیونیستی باعث شده، سران صهیونیست از اجرای اقدامات گسترده تر بیم داشته باشند و از سویی دیگر آنان از قدرت نظامی حزب الله به خوبی آگاه هستند و همین مسئله باعث شده دامنه درگیری ها را افزایش ندهند.

دیگر خبرها

  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار نفر شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند