Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:38:20 GMT

تصویب پالرمو مشکلات کشور را رفع نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۹۹۹

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت با تصمیم انقلابی و منطقی درباره پالرمو تصمیم‌گیری کرده و منافع ملی را حفاظت کند گفت: با اجرای داوطلبانه بسیاری از بندهای FATF متوجه شدیم که اجرای این موضوع هیچ تأثیری بر مسائل کشور ندارد و نباید انتظار رفع مشکلات را داشته باشیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ضیاءالله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پالرمو متأسفانه از سوی نمایندگان مجلس رأی آورده و مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان آخرین سنگر در حال بررسی این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ از اعضای تشخیص مصلحت انتظام داریم منافع ملی را در این خصوص رعایت کنند هرچند آن انتظاری که از مجلس شورای اسلامی در خصوص رد این لایحه می‌رفت محقق نشد چرا که اکثریت مجلس با لایحه پالرمو موافقت کرده و به آن رأی دادند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصمیم انقلابی و هوشمندانه و آگاهانه و منطقی در خصوص لایحه پالرمو تصمیم‌گیری کرده و منافع ملی را حفاظت و حراست کند.

اعزازی ملکی با تأکید براینکه باید منافع ملی از سوی اعضای تشخیص مصلحت نظام لحاظ شود، خاطرنشان کرد:‌ نباید کاری کنیم که منافع مردم به خطر بیفتد و به هیچ‌وجه اینکه اروپا، آمریکا و غرب چه نگاهی در مورد لایحه پالرمو دارند برای جمهوری اسلامی مهم نیست.

وی گفت: با اجرای داوطلبانه بسیاری از بندهای FATF متوجه شدیم که اجرای این موضوع هیچ تأثیری بر مسائل کشور ندارد و نباید انتظار رفع مشکلات کشور را داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با نگاه به ظرفیت‌های داخلی پتانسیل‌های درونی کشور را گسترش دهیم و کاری به لوایحی که خاستگاه غربی دارند نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «حمایت از مجمع تشخیص مصلحت در رد پالرمو و CFT» و «پالرمو علیه معیشت مردم» خواستار پیگیری این موضع شده و بر همین این مصاحبه تولید شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پالرمو مجمع تشخیص مصلحت نظام منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از عملیات شکوهمند «وعده صادق» بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم و هو المستعان و المعین
سپاس خداوند متعال را که یکبار دیگر عزت و اقتدار را به مردم شریف ایران اسلامی ارزانی داشت.
عملیات شکوهمندانه و موفقیت‌آمیز "وعده صادق" که بر اساس حق مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت خود طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، به همه مستکبران جهان نشان داد که ایران مقتدر، شجاعانه از عزت، آبرو و امنیت خویش دفاع می‌کند و در این مهم ذره‌ای خوف به خود راه نخواهد داد.
رژیم منحوس صهیونیستی در این چند سال اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی ما زد که هر بار با صبر راهبردی نظام اسلامی روبرو شد، اما این‌بار که به خود جرئت حمله به کنسولگری ما (که به مثابه خاک کشور است) را داد، با پاسخ کوبنده و سیلی فراموش نشدنی ایران قوی روبرو شد؛ و این سیلی در واقع اخطاری دردناک بود، تا هم رژیم اشغالگر و هم همه حامیانش بدانند، که جمهوری اسلامی بر سر حفظ امنیت آب و خاک خویش با احدی شوخی ندارد.
اینجانب ضمن تبریک این پیروزی عزتمندانه به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدا، همه مردم غیور ایران اسلامی و بخصوص مردم انقلابی استان قم، از زحمات مجاهدانه سرداران تا سربازان مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش‌های خالصانه نیرو‌های مسلح در راه آزادی، امنیت و اقتدار ایران عزیز تشکر و قدردانی می‌نمایم؛ و خاضعانه از درگاه خداوند منان، پایان ظلم ظالمان عالم با ظهور عاجل حضرت حجت بن الحسن المهدی ارواحنافداه را مسئلت دارم.
نماینده مردم شریف استان قم
احمد امیرآبادی فراهانی

دیگر خبرها

  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • تصویب تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان در مجلس
  • بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در خصوص پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد
  • شرایط مبهم است | واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست | اسرائیل پاسخ ندهد، درگیری ادامه پیدا نمی‌کند
  • پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی