Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@22:11:28 GMT

◄ مهلت مجدد FATF به ایران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۰۶۲

◄ مهلت مجدد FATF به ایران

تین‌نیوز | 

کارگروه ویژه اقدام مالی که در ایران آن را بانام FATF می‌شناسند بار دیگر ایران را به‌طور موقت تا ماه ژوئن از لیست سیاه خارج کرد و به ایران وقت داد تا به تعهداتش به‌طور کامل عمل کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری کارگروه اقدام مالی، در پایان نشست این کارگروه بیانیه‌ای قرائت شد که طبق آن تا ماه ژوئیه به ایران فرصت داده‌شده است تا ایران قوانین مقابله با پول‌شویی را در سیستم اقتصادی خود تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه FATF در این رابطه ضمن ابراز ناراحتی از تأخیر در اجرای موارد باقی‌مانده تعهدات، خواسته‌شده تا هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل موارد باقی‌مانده اقدام شود.

FATF مدعی شده که تا ژوئن ۲۰۱۹ اگر ایران استانداردهای باقی‌مانده را اجرایی نکند، این کارگروه خواهان نظارت بر بخش وسیع‌تری از فعالیت‌های مالی ایران خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پولشویی کارگروه ویژه اقدام مالی پول شویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور