Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان با اعلام این خبر افزود: در راستای ماموریت های فرهنگی اداره ورزش و جوانان با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ۳ دوره کارگاهی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه بانوان در آستانه فرا رسیدن بزرگداشت مقام زن از سوی معاونت فرهنگی و جوانان برگزار خواهد شد که روز سه شنبه اولین کارگاه با حضور علاقه مندان در پردیس اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان دارا گفت: نخستین مجموعه کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه بانوان جوان پردیسی با رویکرد ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی – ایرانی و بالا بردن سطح دانش و اطلاعات و آشنائی بانوان با الگوهای ساده زیستی و انتخاب صحیح با توجه به ماموریت های حوزه فرهنگی اداره ورزش و جوانان برگزار و مقرر است به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) ۲ جلسه دیگر اجرا شود.

وی اظهار داشت: در کارگاه ها از استاد خرمی از اساتید مطرح رشته اخلاق اسلامی به منظور تدریس الگوهای زندگی سالم بهره گرفته شده است.

وی گفت: مباحث این کارگاه ها از حیث تنوع موضوعی به گونه ای انتخاب می شود که هر بار گروه هدف خاصی را مورد خطاب قرار می دهد و می تواند برای انتخاب مناسب نسل جوان، تحکیم روابط همسران، تعامل صحیح با نوجوانان و ... مفید واقع شود.

بر پایه این‌گزارش، کارگروه توسعه فرهنگی ورزش بانوان و معاونت فرهنگی وجوانان ۵برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر را با همکاری بانوان کارآفرین، ادارات و سازمان های مردم نهاد در دستور کار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اداره ورزش و جوانان حضرت فاطمه سبک زندگی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی استان‌ها ۲۴ و ۲۵ فروردین در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سلیمانی برگزار شد.

در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار شد، مربیان پایه استان‌های سراسر کشور، در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • استقبال ویژه دهه شصتی‌ها از مراکز همسرگزینی
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • برگزاری کارگاه آموزشی حفظ محیط کوهستان در گلبهار
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • اقدام غیرمنطقی و نامناسب دروازه‌بان استقلال زننده و برخلاف موازین شرعی بود | عبور از خطوط قرمزها را برنمی‌تابیم | حتما با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم